- 425 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Iphone mu Mercedes mi?
Iphone’nin ilk olarak hangi serisi üretildi bilmiyorum ama zamanla daha iyisi üretiliyor ve iPhone 10’a kadar Steve Jobs tarafından projesi oluşturulmuştu. Mercedes’e gelince adamların doğruluğu nedir bilinmez ama 2050 yılına kadar projeleri var. Ve donanımlı olarak ilerlemek zorunda kalmak bu dünyanın değişmeyen altın kuralıdır. Ama işin ilginç tarafı her gelen yenisi bir eskisinin önemini ortadan kaldırıyor. Bunlara o kadar şaşarız veya önemseriz. Peki soruyorum "Biz insanı en güzel şekilde yarattık." diyen bir Rabb’e nasıl şaşırmayız? Hem biz diyen bir Rabb ve hem tüm zamanlara ve tüm ilimlere rağmen bir kez ol dedi ve olurverdi o insan en güzel şekilde. O kadar teknoloji ve bilimde insanın ne kadar muazzam bir şey olduğunun kanıtını tescilliyor.
Kur’an-ı Kerim’de yaklaşık 75 farklı ayette düşünmeye akla önem veriyor. Peki soruyorum en son ne zaman düşündük? Beşere beşerin icatına şaşarız peki ya Yaratıcının yoktan varetmesi neden bu kadar normal gibi kanıksanıyor? Dolaşım sistemi,boşaltım sistemi, sindirim sistemi gibi nice özelliklerle donatılan bir organizmayı nasıl oluyorda bir karıncanın içine intizamlı şekilde ve evrendeki altın oran dediğimiz oran neticesinde diziyor?
Bir mandalinayı dahi rahat yiyelim diye paketlemekten ziyade dilim dilim gönderiyor?
Kısacası bakan kör olmaktan, yaşayan ama hissetmeyen kalpten ve bu ikisi ölçüsünde hareket etmeyen ruhumdan Allah’a sığınırım.
Hayatın hangi alanında olursak olalım günde beş dakika düşünelim derim. Sevgi ve muhabbetle kalınız. Saygılarımla.
Fırat SÖYLEMEZ 03.02.2017 (01:19)
YORUMLAR
fırat söylemez
Gökyüzüne bakıp ta izlersen manzarayı,
Görürsün bahşedilmiş en müstesna sarayı,
( Vecize-i Belâgat'ten)
Bilimin ilime yetişmesi imkansız çünkü bilim dunyada var olandan uretmek ilim ise zaten var olandir.
Kaleminiz daim olsun guzel dusunceler....
mavitükenmez tarafından 2/6/2017 2:45:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
fırat söylemez
Cok haklisiz kardes,
zaten insanlik dusunseydi bu hallere dusmezdi...
slm,
abdullah
fırat söylemez
Sevgi,muhabbet ve dua ile esen kalınız.