- 598 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLERİM VE DÜŞLERİM
HAYALLERİM VE DÜŞLERİM
Nasıl mı başladı ?
Hayal düşünmek , Düşlemek ise, düşünceni yerine getirmek için belirli bir çaba olarak nitelendirilir.
Dogdum yeni bir hayata gözlerimi açtım, bu kadar zor ve kirliliklerle dolu bir dünya olsaydı belki derdim açmazdım diye, ama şu gerçek ki insan kendi kaderini seçemiyor.
Belki bende o insanlardanımdır.
Çaresizce gözlerini açan kapatmak istesede kapatamayan bunu izin bile vermeyenler ne kadar zorlarsan zorla yine bu hayatı yaşamaya mecburdum kendi içimde ve yaşıyorum belki ama anlamsız şuan pencereden baktığımda çok güzel manzara görüyorum belki bu manzaranın gerçek olmadığını biliyorum ki her güzel manzarının ardında karanlık bir dünya vardır. Bazen korkuyorum yürümekten düşmekten ne kadar doğru bilmiyorum yürürken düşmeyi düşerken de kalkamamaktan korkar mı insan ?
Belki korkmaktan çok mücalede etmekten korkuyorum yüzleşmekten korkuyorumdur. Korkularımız olmasa biz yaşabilirmiyiz ?
Bazılarımız evet der, ama biliyorum ki korkuları olmadan yaşayan insanların var olduğunuda mücadele etmekten çok kolay elde etmek ve hayatı ögrenmeden yaşayanlar hayat hakkında bir düşüncesi bile olmayan insanlardır. Onlara hayat nedir, diye sorarsanız sadece sizin yüzünüze dogru bakarak şunları söylerler ;
Hayat anlamsız hayat boş
Hayat diye bir şey varmı ?
aaa o nedir ki ?
öyle bir dünya mı varmış ?
Bu insanlar hayat kelimesinin anlamını bilmekten yoksunlardır. Onlar hiç mücadele etmeden geldiler o yüzden korkunun ne oldugunu bilmezler hayat hakkında bilgi sahibi değillerdir. Siz korkun ki hayatın anlamını anlayın korkun ki yaşayın korkun ki mücadele edin korkmak bir insanı küçültmez yüceltir. Kork ki insan oglu mücadele et ancak korktuğun tatdirde hayatı öğrenebililrsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.