- 668 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bölgemiz dünya hayli değişti
Sınırlarımızda tam bir çevreleme, rehin alma iradesi ile müdahaleler görüyoruz.
Ortadoğu’da yaşanan çatışmalar büyük felaketlere neden olabilir.
Kırılgan bir tarih yaşıyoruz.
Müttefik görünen Müttefik dediklerimiz Türkiye’yi dize getirmek için her türlü
ahlak dışı yöntemi deniyor. Coğrafyanın bir yüz yıl daha vesayet altında tutulabilmesi
için tam bir istila planı uygulanıyor.Türkiye’yi kuşatma planı. Ülkemizi çevreleme,
içeriye hapsetme planı küresel iktidar paylaşımının en sıcak, en sancılı cephesi halidir.
15 Temmuz’u başaramayınca Suudi Arabistan’ı yağmalama planı yapmışlar. 11 Eylül’den
sorumlu tutup tazminat yolunu açan yasa çıkardılar.Leş kargalarının niyetleri ülkenin
milyarlarca dolarına el koymak.
Zaman İkinci kurtuluş savaşı zamanıdır.
1920’de bize Sevr’i gösterdiler, 1923’te Lozan’a razı ettiler.
Şimdi ise mesele asla ve asla Suriye meselesi değildir.
Ana yemek TÜRKİYE’DİR ANCAK
Gelecek hesaplarını ABD’ye ya da bir başka güce bağımlı hale getirenler kesinlikle
kaybedecektir.
Suriye krizini sadece rejim ve muhalefet olarak görenler kaybedecektir.
Türkiye’nin Suriye içlerine operasyonlar yapması, savaş değil, savunma operasyonudur.
Türkiye’nin en akıllı müdahalesi, hamlesidir.
Fırat Kalkanı projesi hem Suriye’yi hem de Türkiye’yi parçalanmaktan kurtaracaktır.
Bizler bugün, kendine, coğrafyasına, dünyadaki güç kaymalarına bakarak, nasıl bir dünya
şekillendiğini iyi okuyarak, bütün ihtimalleri yeniden değerlendirerek istilacılara, içerideki
vesayetçilere karşı mücadeleden vazgeçmeden gerçekleri tanımlamak zorundayız.
Bölgenin yeni haritasını çizmek bizim işimiz. Mücadeleyi onlar değil, biz kazanacağız.
Büyük kıriz Batının kendi içerisinde çıkacaktır asıl iç savaşın orada patlak vereceğini göreceksiniz.
MAZLUMLARIN AHI ALLAH’IN ADALETİNDEN SORUMLUDUR...
NERMİN ÖNBAŞ
YORUMLAR
büyük tüccarları (abd, ingiltere, almanya, fransa, suudi arabistan, yenilerde rusya, çin ve de bu ülkelerde yaşayan milyarnöler) küçümseyen yazıları seviyorum. allah parmaklarınıza zeval vermesin. basın tuşlara. öte yandan hayatı boyunca iki üç gün aç kalmamış neyse.... ben aşkı yazacaktım Lili. ama yinede diyeceğimi diyeyim. birgün (yirmi dört saat) boyunca ülkemizde kimse bankalara (ne internet bankacılığı, ne atmler) uğramazsa yazıda bahse konu tüm düşmanlarımızın ya da finans sektörünün götü tutuşur. çok basittir kapitalistleri yıkmak. ama asla asla küçümsemeyeceksin. bizim gibi dürüst insanları yolmanın bir yolunu buluyorlar. çünkü hep zayıf noktalara saldırıyorlar. suçlu hissetmemiz ise en büyük kozumuz (silahı bırakalı çok oldu). her daim kendini suçlu hisseden iyilik yapma hastalığına tutulmuştur. kendiliğinde olan bir durumdur bu. en bayağı filmde en bayağı yazıda en bayağı şarkıda en salaş ortamda kendinizi bulabilirsiniz. sadece dikkatinizi çeken şeyleri yoğunlaşın. bu olmaz ya da olur deyin. yaşıyoruz çünkü. ha ne anlatıyordum böyle yazıları seviyorum.
İsimlere bakmadan yazıları okuyorum. Bir an için Numan Kurtulmuş'un basın bülteninden alıntı yapılmış sandım.
Arabistan ile Amerika'nın arası açılmaz müsterih olalım ülkecek. Ne demişler it itin ağzını ısırmaz. Hem Arabistanlı kardeşlerimiz Amerika nelerine el koysa haz duyar, çok da üzüleceklerini sanmam. Kabe'yi yani bütün islam aleminin kıblesini bile çıkar vesilesine döndüren, kendi petrol yataklarını yabancılara terk eden bunun karşılığında dünya yansa çöpü yanmayan Suudi Arabistan için siz de üzülmeyin.
Oldum olası paranoyak bir ülkeyiz. Hep birileri bizi bölecek talan edecek yozlaştıracak diye dövündük durduk. Dünya için çok mu önemli bir ülkeyiz? Jeopolitik konumu demeyin, o işler çoktan değişti. Ticaretin internet üzerinden yapıldığı çağdayız.
Sözlerinizin bir kısmına katılıyorum. Ama çoğunluk olarak öğretilmiş yüzeysel bilgileri dile getirdiğinizi düşünüyorum. Benim kıt aklım meselelerin bu kadar basit olduğuna inanmıyor. Daha karmaşık bir şeyler olmalı.
Saygılar.