- 538 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 7 Ucunda ölüm vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 7
Ucunda ölüm vardı
Merkeze ön kapıdan girmek bir türlü nasip olmuyordu bana. Sedat Baş komiserin odasına da tabi. Bodrumdaki gizli odanın kapısını bir kere tıklattım. Kapı hemen açıldı.
Sedat Baş komiser_ Gel bakalım Büşra Baş komiserim, yüzünü gören cennetlik olacak.
Büşra Baş komiser_ Hoş bulduk Baş komiserim. Oo gördüğüm kadarı ile kalabalığız. Merhaba kızlar.
Sedat Baş komiser_ Gel otur yerine özlemişindir. Öncelikle kızlarımla tanış. Sakın bu kızları hafife alma. Gerektiğinde her biri birer ölüm makinasına dönüşebilir. Sağındaki esmer uzun saçlı olannın adı Leyla, solundaki sarışın olan Serap, benim yerimde oturanın adı ise Belgin. Kızlar karşınızda suç dünyasının kraliçesi Efsane Baş komiser Büşra. Siz onu bugüne kadar hiç görmediniz. Buraya gizli kapıdan girer, ve yine gizli kapıdan çıkıp gider.
Belgin Komiser_ Adınız dillerde destan Baş komiserim. Şimdi biz sizinlemi çalışacağız.
Büşra Baş komiser_ Bugünden itibaren benim benim emrim altında çalışacaksınız. Benimle çalışacağınızı aileniz dahi bilmeyecek. Çok gizli bir opersyonun bir parçasısınız. İçinizde bilgisayar kullanmayı bilen var mı?
Sedat baş komiser_ Bu devirde bilgisayar kullanmayan var mı? Hepsi kullanıyor.
Büşra Baş komiser_ Ben başka birşey bir şeyi kastedmiştim.
Leyla_ Ben anladım efendim. İleri derecede bilgisayar kullanıyorum.
Büşra Baş komiser_ Bugün öğleden sonra izinlisiniz. Merkezden ayrıldığınız andan itibaren sivil giyineceksiniz. Aramızda ast, üst olayacak ve birbirimize adımızla hitap edeceğiz . üçünüzde birer öz geçmişinizi hazırlayacaksınız bana vereceksiniz. Tabi ki bu öz geçmişler gerçeğe yakın ama tamamen sahte olacak. Bu özgeçmişinizi ezberleyeceksiniz hata istemem. Yarın sabah dokuzda vereceğim adreste hazır bulunacaksınız. Anlaşolmayan bir şey var mı?
Serap_ Anlaşıldı Baş komiserim.
Büşra Baş komiser_ Baş komiserim yok. Şimdi düştüğün hataya ofiste düşerseniz bütün operasyonu mahvedersiniz Dışarıda Adım Selma Güreli’dir.
Leyla_ Ne? uzun zamandır aranan bütün polis depertmanını peşine takan o kadın sen misin? Allah’ım gerçek bir efsane ile çalışacağız.
Sedat Baş komiser_ Nasıl haberleşeceğiz.
Büşra_ Siz beni aramayacaksınız Baş komiserim. Gerektiği zaman ben size bulurum.
Sedat Baş komiser_ Çok dikkatli olyavrum adamların şakası yok. Gitmeden gel sana bir sarılayım.
Merkezden ayrıldıktan sonra doğru eve gittim. Yorgunluğumu atmak için hiç vakit kaybetmeden banyoya girdim. İyice gevşeyip yavaştan uyuklamaya başladığımda artık sudan çıkma vakti gelmişti. Üstümü değiştirip Denizlerin evinin yolunu tuttum. Onları tam takım sofraya otururken yakaladım. Güzel bir akşam yemeği oldu. Israrlarına dayanamayarak geceyi yanlarında geçirdim. Sabah Dokuzda ofisten içeri giriyordum.
Büşra_ Anahit, gelirmisin bir dakika.
Anahit _ Buyurun Selma Hanım?
Büşra_ Önce seni yeni elemanlarımla tanıştırayım.
Anahit_ Bİz tanıştık Selma Hanım. Leyla, Belgin ve Serrap.
Büşra_ Peki o zaman yapacağımız işlere bakalım. Bu elemanlar sana emanet bir hafta içinde onları işe yarar hale getireceksin.
Anahit_ Baş üstüne Selma Hanım.
Büşra_ Leyla sen Anahit’in yerinde çalışacaksın. Serap sen ortalığı düzenleyecek ve güvenlikten sorumlu olacaksın. Belgin snde benim yanımdaki Masada çalışacaksın. Anahit hepinizden sorumlu olacak.
Anahit_ Baş üstüne Selma Hanım. Hadi kızlar iş başına yapacak çok işimiz var.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.