- 925 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
TERK EDİLMELERDE BÜYÜDÜM.
Gözyaşlarından doğdum, terk edilmelerde büyüdüm ve şiirlerde devri tamamlayacağım.
YORUMLAR
Demişsiniz, yazıyla aynı gün yayınlanan Tanrı'ma adlı şiirimin de sanırım bu fikirlerinizde etkisi olmuş. Bir yanınızla haklısınız ancak Tanrı'yı sorgulamalarım sanırım eski zamanların anlatılışları. Yani artık belirsizliği sevmediğimden sorgulamaları yaptım ve nihayete erdim. Bir fikir belirledim, zikrimi de ona göre görselledim.
Yorumunuzu ilk defa yazdığım için bugün fark ettim.
Kusuruma bakmayın. Saygılarımla.
Derya
Diğer eserlerinize de bakarak (şiir)
Yanılmıyorsam... sürekli sorgulama hisettim...
Adına Tanrı dediğiniz ama bazı gerekçelerle bizim Allah c.c. diye nitelendirdiğimiz Yaratcıyı sorguluyor gibisiniz...
Tabi ki, bu benim görüşüm...
Bir yandan kendinizi Yaratcının olmayışına inandırmaya çalışırken ( ve içinizde çatışırken ) diğer yanda da,elle tutulabilir, gözle görülebilir bir şey olsun da varlığını kabul edeyim der gibisiniz...
Yanılma payım da saklı kalmak kaydı ile yazdım...
ne yaşarsan yaşa, senin için anlamı olsun olmasın sevdim bu büyük kadını içinde filizlenirken. Emin ol buluta ermeyecek dalların ama kurumayacaksında. Dallarımızda saklanan kuşlar yetişecektir mutluluklarıyla mutlu olmamıza.
En derin sevgilerimle.
Tanıdım mı. Hiç sanmıyorum. Bir tek şey dışında, CESARET var içinde ama aptal bir kendini bilmezlikten uzak dolu dolu da bir merhamet hissettiriyor kendini.
farklı yaşam süreci geçirmesine rağmen bunu hiç bir gerekçenin altına saklanamdan,objektif olarak sunan ve saygınlığı herşeye rağmen öz-sevgiyi esas tutatn yüreği selamlıyorum..seni ben bu yazıdan önce de tanıyordum..şimdi daha da seviyorum..
senin yüreğin bir sürü maskenin altında mükemmeli rolü oynayan kişilerden çok daha güzel..
iyiki seni tanmışım.....sevgiler