zorla kötülük oluyor da zorla güzellik neden olmasın ki..!!??
"..Dostlarla buluşup konuşmak, kederlerden kurtuluşa vesilesidir..."
"..var ya kardeşim...nice dostlar var ki mesafeler yüzünden sohbetlerden mahrum kaldıklarından böyle güzelliklere vesile olamıyorlar...bizler gibi...harika bir hatırlatma yaptın yine..ömrümüz huzurla dolsunn.. inşallah.."
"..keşke bir araya gelsek vesile olabilsek inşa Allah o da olacak nasip diyelim.."
"..hayatın cilvesi işte böyle..güzel yürekli dostlar böyle mahrumiyetlerle dostluklarına samimiyetle devam diyorlar sanalda bizler gibi..aferin bize..teşekkürler kardeşliğimize..!."
böyle hasretliklerde yaşayan nice güzel dostlar varmış gerçek hayatın bilinmeyen mesafelerinde yaşayan.
hayat aslında güzellikleri de saklıyor da arayıp bulması zor geliyor bize..
güzellikler emek ister ya..biz de hazıra alıştık ya..
zorla güzellik olmaz diyerek tüm güzellikleri terkettik HAZIR BULUŞA..!
ZORLA GÜZELLİK OLSUN BE DOSTLAR
zorla güzellikler yaşansın be arkadaşlar.
zorla kötülük oluyor da zorla güzellik neden olmasın ki..!!??
kötülük için sadece kötü olmak yetiyor.
güzel olmak için cesaretli bir yürek gerek..samimi sevgiler gerek..sevdiğini söyleyecek kadar akıllı insanlar gerek..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.