- 246 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 3 Ucunda ölüm vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 3
Ucunda ölüm vardı
Önde Robert, arkada ben üst kata çıktık. Merdivenlerin sağındaki kapıyı açtı ve içeri girdik. Girdiğimiz salon hayallerimde dahi tasavvur edemeyeceğim kadar güzel döşenmişti. Salonun ortasında bir masa masanın etrafında altı sandalye. Sandalyelerin dördünde değişik tiplerde üç adam ve orta yaşlı bir kadın oturuyordu. Duvarın dibinde bir sandalye daha vardı. Robert başıyla işaret ederek , duvarın dibindeki son sandalyeye oturmamı istedi. Haliyle bana da oturmak kaldı. Onlar bana uzaydan gelmiş biri gibi bakarken bende onları büyük bir zevkle izleyen Marslı gibiydim.
Robert_ Beni tanıma şerefine erdin. Şimdi sana bu Masada oturan İstanbul’un dolayısı ile Türkiye’nin sahibi dört kişiyi tanıtacağım. Altıncı sandalyenin sahibi Bay Josef karışmaması gereken işlere karışarak Konseyimizin ortak kararı ile devre dışı bırakıldı.
Büşra _ Yani kısaca öldüdünüz.
Robert_ Hayır biz öldürmedik. Bir yankesicinin kurşununa hedef oldu.
Büşra_ Tabi bende denize attım.
Robert_ Konumuz boş sandalye değil., sensin. Sıra tanışma faslına geldi. Masadaki birinci sandalye, bana ait. İkinci sandalyenin sahibi, lakabı ile anılan Fransızdır. Üçüncü sandalye Anadolu yakası sorumlusu, Cihan beydir. Dördüncü sandalye, İstanbul Rumeli yakası sorumlusu Kayserili lakabı ile anılan Atıf Beye aittir. Beşinci sandalye konseyimizin krliçesi, Sadiye uzunel Hanıma aittir. Altıncı sandalye boştur, şimdi altıncı sandaalyeyi hak etmek için bizlere kendini kanıtlamak zorundasın. Sayın konsey üyeleri Karşınızda altıncı sandalyenin adayı Selma Güreli, sorularınızı sorabilirsiniz.
Sadiye Uzunel_Selma gerçek adınız mı?
Büşra_ Sizlere burada Selma, başka bir mekanda Ayşe, Fatma ,Yasemin daha sayayım ister misiniz? Lakabım bir çok yerde binbir surattır. Gerçek yüzümü evimdeki aynanın karşısında sadece ben görürüm aynı adım gibi.
Kayserili Atıf_ Bay Joısef’in işerini yürütecek kapasite sende mevcutmu?
Selma_ Önce bu soruyu Bay Robert’e sor. sonra yaşa gör.
Robert_ Biraz ciddi olun Selma Hanım.
Büşra_ Siz o tavsiyeyi konsey üyelerine yap. Böyle basit sorularla zamanımı ziyan ediyorlar. Burada yapılacak oylamada eğer karar lehime çıkarsa, yarından itibaren Bay Josef’in yerine yerleşiyorum. Kandi kadromu oluşturarak işe hemen başlıyorum. Bu arada her biriniz hoş geldin hediyesi olarak ofisime gelirken yanında bir milyon lira getirecek. Bu son söylediklerimi şaka olarak Kabul edin.Şİmdi biraz iş konuşalım.
Cihan Bey_ Ya kazanamazsanız? Oylamanın sonucu olumsuz çıkarsa ne yapacaksınız?
Büşra_ Sizce kaybım ne olur? Hiç bir şey Sokaklara döneceğim. Tabii bu arada suskunluk yasasına uyacağım. Bay Jozef’in işleri dışında sizlere hizmet verecek miyim?
Fransız_ Olabilir, böyle bir talebimiz olursa bize hizmet etmeyi Kabul ediyormusunuz?
Büşra_ Her işin bir karşılığı vardır. Bu para olabilir hatır olabilir.İnsanlara yardım etmek hobilerimden biridir.
Sadiye Hanım_ Seni ofisime kahve içmeye davet ediyorum kızım.
Büşra_ Siz bizim gibi gençlerdan daha tecrübelisiniz bilirsiniz ki, biri bir yere taşınırsa, önce hoş geldiniz ziyareti yapılır. Biz büyüklerimizden böyle gördük. Benim kahvemde güzel olur. Siz bana buyurun ben size yandan çarklı bir kahve ikram edeyim.
Sadiye uzunel_ Şimdi gözüme girdin, hemen oylamaya geçelim.
Robert_ Peki itirazı olan yoksa oylamaya geçiyorum. Kabul edenler. Kabul edilmiştir. Altıncı sandalyenin yeni sahibi Selma Güreli’dir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.