- 462 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI BÖLÜM -32 KANLI MİRAS
BİR AVUKATIN MACERALARI BÖLÜM -32
KANLI MİRAS
Bay Jozef binadan çıktıktan sonra en
yakın umumi telefondan tekrar Rober’i aradı.
Rober_Sana Suzan’ın pansiyonuna git ve orada beni bekle dememişmiydim?
Bay Jozef_ Evet efendim öyle demiştiniz ama adresi vermediniz.
Rober_ Hay Allah, öyle ya. Unuttum adresi vermeyi. Tarlabaşından aşağı doğru in, Sağdan üçüncü sokaktan sağa bak dördüncü izbe görünümlü bir bina. Suzan’ın pansiyonu. Kapıyı dört defa tıklat Suzan senin benim tarafımdan gönderildiğini anlayacaktır.
Bay Jozef_ Başüstüne efendim.
Telefon kulübesinden çıkan Jozef’in Suzan’ın pansiyonunu bulması yarım saatine maloldu. Pansiyonun kapısını belirli aralıklarla dört defa çaldı. İçeriden Suzan’ın şen şakrak sesi duyuldu. Kimdir o?
Bay Jozef_ Ben bay Jozef, kapıyı aç be kadın.
Önce kilide bir anahtar girdi, iki defa yuvasında döndükten sonra kapı yavaşça aralandı.
Suzan_ Buyurun efendim oda’mı kiralamak istiyorsunuz?
Bay Jozef_ Rober tarafından geliyorum.
Suzan_ Buyurun içeri girin. Ben size odanıza göstereyim.
Önde Suzan arkasında Bay Jozef ikinci kata çıktılar. Suzan Odalardan birinin kapısını açarak Bay Jozef’in içeri girmesini işaret etti. Bay Jozef odaya girerken kapının dışarıdan kilitlendiğini duydu. Odanın ortasına doğru ağır adımlarla yürüdü ve etrafını incelemeye başladı.Bomboş iki saatini bu odada ziyan edecekti. Saat sekizde Suzan kapıyı açarak Bay Jozefin koridora çıkmasını işaret etti.
Üçüncü kata çıkarak koridorun en sonundaki odanın kapısını açan Suzan kenara çekilerek Bay jozef’in içeri girmesini söyledi. Bekletildiği odadan daha konforlu bir oda idi, ve karşısındaki masanın başında Türkiye’den dünyaya uyuşturucu sefkiyatını yapan şebekenin baş sorumlusu Rober Bay Jozef’I görünce ayağa kalktı.
Rober_ Hoş geldin Jozef, epeydir yüz yüze gelemiyorduk. Demek burada karşılaşmak kısmetmiş. Deşifre olmana çok üzüldüm. Biliyorsun bizim işler böyle şeyleri kaldırmaz. Şimdi işimize bakalım senin için ne yapabiliriz.
Bay Jozef_ Doğru söylüyorsun ne yapabiliriz.
Rober_ Seni bu gece limandan hareket edecek bir yük gemisiyle yurt dışına çıkaracağız. İnşallah yanına gerekli bir şeyler almışsındır.
Bay Jozef_ Aceleyle biraz para ve bir kaç parça mücevher alabildim.
Rober_ Bende öyle tahmin etmiştim. Işin o yanı kolay. Şimdi seninle başka konulardan konuşalım.
Bay Jozef_ Hay, hay efendim. Ne isterseniz sorabilirsiniz cevap vermeye hazırım.
Rober_ Önce konseyimizin senin hakkında aldığı kararı bildirmek istiyorum. Bu gece geç saatte limandan ayrılan bir gemiyle once İtalya’ya gideceksin. İtalya’daki dostlarımızın yardımı ile başka bir gemiyle Londra’ya yola çıkacaksın. Bu konuda bütün hazırlıklar yapıldı pasaportun hazır. Bir daha Türkiye’ye turist olarak dahi gelmeyeceksin.
Bay Jozef_ Bu biraz ağır olmadımı Rober?
Rober_ Londra’nın sisli havası sana iyi gelecektir. Yoksa konseye karşı mı çıkacaksın?
Bay Jozef_ Aklımdan bile geçmedi böyle bir
Şey.
Rober_ Anlayışla karşılayacağını biliyordum dostum. Önce şu kağıdı imzala okumana gerek yok.
Bay Jozef_ verin imzalayayım , kısa da olsa anlatın neler yazıyor.
Rober_Fazla bir şey yazmıyor. İstanbul’da ki Tüm mal varlığını Selma Güreli’ye devrettiğini gösteren bir belge.
Bay Jozef_ Bu kadarını bari yapmayın.
Rober_Yaptım oldu bile. Merak etme karşılığını göreceksin. Unutma bizden haber bekle. Bu bataklıktan dışarı adım atarsan on metre bile gidemeden hayatının sonuna kadar hapishanede yaşarsın.
Bay Josef_ Bu saatten sonra yapacak bir şey yok ver şu kağıdı imzalayayım.
Rober_ Şimdi bana Selma Güreli’den bahset.
Bay Jozef_ Bahsedeyim, öylesine becerikli bir kız ki dört dörtlük. Benim yerimi fazlası ile doldurabilir. Uyuşturu işini de aksatmaz. Bunu böyle bilin, Başıma ilerde böyle bir şey geleceğini tahmin ettiğim için Size bırakmak üzere bir dosya hazırladım. Bu dosyayı önce siz okuyun. Eğer eksik bir şey görürseniz ilave edersin. Bu arada sana bir kaç resim göstereceğim bu resimlere bak bakalım tanı biri varmı?
Rober masının üzerine konan dört resmi inceledikten sonra Bay Jozef’e cevap Verdi.
Rober_ Hayır hiç birini tanımıyorum. Bu resimlerin özelliği ne?
Bay Jozef_ İşte o öyle birisi Resimlerdeki kadınların ortak özelliği, aynı kadın olması. Yani Selma güreli. Aynı zamanda mükemmel silah kullanır. Harika bir yüzücüdür. Geçen gün boğulma numarası ile polisi bile atlattı.
Rober_ Vay canına biz bu kadınla çok iyi işler yaparız. Teşekkür ederim Bay Jozef Benim sana hazırladığım süprizi sonuna kadar hak ettin. Şu çantayı görüyor musun? Seni hayatının sonuna kadar geçindirecek para var. Güle, güle harca. İyi yolculuklar . Yolum londra’ya düşerse seni ziyaret ederim. Geçmiş günleri yadederiz.
Rober, Suzan’ın pansiyonundan ayrıldıktan sonra gecenin karanlığında yanına yaklaşan karaltıya ‘’ bu gece bu adam bu evden sağ çıkmayacak. Leşini denize atın ayağına büyükçe bir taş bağlamayı da unutmayın. Yanındaki eşyaları da ofisime getirin. Ha bu arada Suzan’a da hizmetlerinden dolayı hak ettiği mükafatı verin.O kadın daha çok işimize yarayacak.
Gölge_ Emredersiniz efendim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.