- 809 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
HAYATA DAİR KISA BİR NOT
Öleceğini bilerek hiç ölmeyecekmiş gibi yaşayan bizler...
Ne çok derdimiz var...
Kiminin ekmeği bayat
kiminin pırlantası ufak...
Arzularımız arsız
isteklerimiz sınırsız
Bitmiyor sahip olma hırsımız
Bu dünyada ne kadar geniş yere sahip olursak olalım gireceğimiz yer 2 metrelik tabut ...
Yeni yılda tüm bağımlılıklarınızdan, tüm kötülüklerden arınmanızı sevgiye , sevgiliye sıkıca sarılmanızı diliyorum.
Şu kısacık hayatta pişmanlıklar sarmasın yüreğinizi...
SEVGİYLE KALIN...
YORUMLAR
Varsayalım ki son bulmuş tüm kötülükler ... çiçekler açmış yurdumun her köşesinde renk renk ... yüreklere sinmiş kokusu mis mis ... güzelliklere uyanmışız bir sabah ... Ne kadar günahımız varsa arınmışız ... VE VARSAYDIKLARIMIZ VARMIŞ BİR GÜN BAKMIŞIZ ... İNŞAALLAH...GÜZEL GÜNLERE... HEP BİRLİKTE...
Hiç ölmeyecek gibi yaşanıyor hayat, herkes bir şeylerden şikayetçi.Elindekiyle mutlu olabilen ve şükür eden çok az.
Anlamlı güzel bir yazıydı...kısaydı ama yeterince anlaşılırdı.Tabii kaç kişi uygular bu yazıdaki şeyleri orası muamma.İnsanlar gittikçe daha yalnız ve daha mutsuz olmaya başladı çünkü.
2017 sevgiyle gelsin ve sevgi yeşertsin yüreklerde inşaallah.Tebrik ediyorum güzel yazı için.
Pişmanlıklardan uzak,sevgi dolu bir yıla...
Sevgiler
YASEMİN_-_
Sevgilerimle...
YASEMİN_-_
Sevgilerimle...