- 872 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇALINMIŞ HAYATLAR
ÇALINMIŞ HAYATLAR
Yazılmış hayatlar mı çalınmış hayatlarmı sizin hayatınız?Yazılmış hayatlardan ise yazıldığı için bir çok okuyucu tarafından okunur.Okuyanlar okuduğu kişinin hayatı ile ilgili bilgi sahibi olurlar.
Bazı okuyucular okuduğu hayatın içinde kendini bulur. Okuduğu yazı onun için daha önemli olur.Yalnız değilmişim. Benden önce başkalarıda yaşamış bunları der.Hatta kendi hayatı ile paralellik taşıdığını fark edip benim gibi yaşamış diyecektir.Hani bazen deriz ya “kaderi benzemesin”.
Okuduğu kişinin hayatını, kendine rehber olarak aldı.Tecrübelerinden ve yaşadığı olayların sonuçlarından yararlandı.Bir an yalnız olmadığını düşündü. Hayatı yazılmış o kişinin tecrübelerinden ve yaşadığı olayların sonuçlarından yararlanmak istegi geldi.Yaşadığının farkına varıp hayatta kalmak için mücadele etme isteğini kendinde buldu.
Çalınmış hayatlar ise şarkıda da ifade edildiği gibi ” hayatımı çalan yıllar “ diyerek,içine bir burukluk hissetti.O saplantıdan kurtulmak ise işin en zor yanıydı.
Hayatımı çalan sensin diyen birini karşısında bulduğunda insan , yaşamın bütün ağırlıgını omuzlarında hisseder.Yıllardır yurdum insanının hayatını çalan patlayıcılar ve bunların kullanıcıları ne çok insan hayatını çaldılar.Halada devam etirmekteler.Hayattan koparılanların ne çok hayalleri vardı.Belki bir çoğunu gerçekleştiremiyecekti. Ama olsun.Sonuçta sevenleri ile birlikteydi ya. Buna sarılabilir,bununla mutluluğu yakaladım diyebilirdi.
Yıllar sonra bir ulu çınarın gövdesine yaslanıp ne çok insan hayatını ölüm makineleri ve patlayıcılarla patlattık; kaç yürek yandı; kaç yazılmamış hayatların yok olduğunu şimdiden düşünsek mi acaba ?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.