- 423 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Göklerin Ordusu
Halep’te ve dünyanın her yerinde zulüm gören Müslümanlar için üzülüyor musun?
Keşke elimden bir şey gelse, keşke çok güçlü olup hepsini kurtarsam, keşke bende Cihat Meydanında savaşan, Allah yolunda can veren bir Er olsam? diyor musun?
Ya da, şu an cephede olan, teröristlerle çarpışan, her an bir hain tuzakla can verme tehlikesi altında olan, Mehmetçiklerimizi, Polisimizi koruya bilsem! diyor musun?
Biliyor musun? Elinden çok şey gelir aslında.
Eğer bilirsen sende savaştasın.
Namaz kılarak, Kuran Okuyarak, Oruç tutarak, bir hurma tanesi değerinde de olsa, Sadaka vererek, Göklerin ordularını, yerin ordularına destek olmaya çağırabilirsin.
Günümüzdeki Kafirler topluluğu yani insan şeytanları ne kadar donanımlı ve güçlüyseler, anla ki, Cin taifesinden olan şeytanlarda, iblisler de, o kadar donanımlı ve güçlüler.
Allah’a kulluk etmeyen çok sayıda Müslümanlar da olduğunu düşünürsen, Cin taifesinden olan şeytanlar, Allah’a kulluk eden Müslümanların üzerine çullanmış durumda.
Maddi alemde Müslümanlar ne kadar zayıfsa, Manevi alemde de o kadar zayıflar.
Ey Müslüman, bu savaşta Müslümanların tarafında ol! Ne olur bu savaşa kayıtsız kalma! Ne olur göklerin ordusunu yardıma çağır!
"Düşman uzun zamandır tuzak kurmuş, birliğimizi bozmuş, gücümüzü zayıflatmış, bizi Kurandan uzaklaştırmış, faize, içkiye, kumara gömülmüşüz, imanımız zayıflamış" diyebilir sin?
Fakat, Kuranla, Allah’ın kelamıyla muhatap olduğumuz bir gece, bizim için bin aydan, yani 82,83 yıllık bir ömürden daha hayırlı ve bereketlidir.
Bizim için bin aydan hayırlı olacak, dirilişimiz olacak bir gece, Düşmanlarımızın, bir ömür harcayıp içimize kurdukları tuzağın bir hiç hükmüne dönmesi anlamına gelir.
Bizim bütün şerefimiz şanımız Kuran’dadır. Allah Kuranı Kerimi bizden almamıştır.
"Şüphesiz ki bu Kur’an en doğru yola iletir; iyi davranışlarda bulunan müminlere, kendileri için büyük bir mükâfat olduğunu müjdeler. İSRÂ: 9."
Bizi parçalayıp bölmek için Irk ve Mezhepleri kullanarak kurdukları bütün tuzakları bozacak olan Allah’tır. Allah, Hayy’dır, ölümsüzdür.
Kuran okuyup, Onunla amel etmek için Allah’tan güç, kuvvet ve yardım isteyelim, çünkü:
O gecede, Rablerinin izniyle melekler ve Ruh (Cebrail), her iş için iner dururlar. KADR:4.
İmanlarını bir kat daha arttırsınlar diye müminlerin kalplerine güven indiren O’dur. Göklerin ve yerin orduları Allah’ındır. Allah bilendir, her şeyi hikmetle yapandır.
FETİH:4.
Allah’ın rahmetinden ümit kesmeyin. Çünkü kâfirler topluluğundan başkası Allah’ın rahmetinden ümidini kesmez.
YUSUF:87.
"Ey Müslümanlar! Ne olur göklerin ordusunu yardıma çağırın!"
Bu cümle size abartılı yada duygusal gelebilir.
Eğer öyle geldiyse "Acaba İnsana, göklerin ordusunu yardıma çağırma imkanı verilmiş mi?" diye Kuranı Kerime bir soralım.
Rahmân ve Rahîm (olan) Allah’ın adıyla
"Hatırla ki Rabbin meleklere: Ben yeryüzünde bir halife yaratacağım, dedi..."
"Hani biz meleklere: Âdem’e secde edin, demiştik. İblis hariç hepsi secde ettiler.
O yüz çevirdi ve büyüklük tasladı, böylece kâfirlerden oldu.
" BAKARA Suresi: 30.34.
Şüphesiz, Rabbimiz Allah’tır deyip, sonra dosdoğru yolda yürüyenlerin üzerine melekler iner. Onlara: Korkmayın, üzülmeyin, size vâdolunan cennetle sevinin! derler.
Biz dünya hayatında da, ahirette de sizin dostlarınızız...
FUSSILET: 30. 31.
O, göklerde ve yerde ne varsa hepsini, kendi katından (bir lütfu olmak üzere) size boyun eğdirmiştir. Elbette bunda düşünen bir toplum için ibretler vardır.
CÂSİYE: 13.
" Hatırla ki Rabbin meleklere: Ben yeryüzünde bir halife yaratacağım, dedi..."BAKARA Suresi: 30.
"Kim Allah’ı, Resûlünü ve iman edenleri dost edinirse (bilsin ki) üstün gelecek olanlar şüphesiz Allah’ın tarafını tutanlardır.
Mâide Suresi 56"
(İman eden dostlar arasında meleklerde var, yani günde beş kez Selamlaşırsan dost olabileceğin Melekler )
Melekler:Biz dünya hayatında da, ahirette de sizin dostlarınızız...FUSSILET: 31.
İblis hariç hepsi secde ettiler. O yüz çevirdi ve büyüklük tasladı, böylece kâfirlerden oldu. BAKARA :34."
"Yani Melekler emre uydukları için İmanlı kaldılar, iblis gibi kafir olmadılar"
(Meleklerin Ademe, (insana) secde etmesi, insanın meleklerden üstün olduğunu değil, Allah’ın bizim üzerimizdeki lütfunun çok büyük olduğunu gösterir.
Yani:
Ey İnsan Halifesin işte, Rabbin sana değer vermiş.
dünyada önemli kişisin, Önemli kişilerin ağzından çıkan her söz, yaptığı her davranış önemli olur.
Ve Ey biz, Halifeliğinin farkında olarak yaşaması gereken Müslümanlar!
Şu zamanda başımıza açılan büyük olaylar, bize verilen büyük görevi (Allah’a ve Onun bütün emirlerine boyun eğmeyi) ve maddi manevi bize verilen büyük yetkileri unutmamız, büyük bir akıbete, (sonsuzluğa) kavuşacağımızı, Rabbimize kavuşacağımızı unutmamız sebebiyledir.
Bunu daha sık hatırlayınca bize büyük görünen tüm engeller, tüm hadiseler çok küçük kalacaktır.
Bu büyük görev ve yetkileri Rabbimiz bize Ezanla günde beş kez hatırlatıyor:
"Önemli kişisin, Müslümansın, Halifesin, sonsuz cennete adaysın, Boş ve yarasız işlerden yüz çevir de, şu kısa ömründe büyük kurtuluşa eriş diye."
"Çocuk edinmeyen, hakimiyette ortağı bulunmayan, âcizlikten ötürü bir dosta da ihtiyacı olmayan Allah’a hamdederim" de ve tekbir getirerek O’nun şanını yücelt!
İSRÂ:111
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.