- 688 Okunma
- 7 Yorum
- 2 Beğeni
ÖYLE BİR MİLLET
Öyle bir ülkede yaşıyoruz ki yaşamak ölmekten daha zor. Ölmenin sıradanlaştığı ayrı bir dünya.
Tamam, hepimize belli bir ömür biçildi vaktimiz gelince göçeriz ama gelin görün ki son yıllarda başımıza gelen ölümler normal değil. Kahredici, yürek yakıcı… Rabbim şehit ailelerine bol sabır versin bu acıyı yaşamayan bilemez.
Hepsinin hayalleri emelleri vardı; kimisi okulu bitirdikten sonra insanlara yardım edecekti kimisi alın teriyle çalışıp çocuklarını geleceğe hazırlayacaktı, kimisi sevdiğine kavuşacak olmanın mutluluğunu heyecanını yaşıyordu. Bu şekilde örnekleri çoğaltmak mümkündür, fakat hepsi yarım kaldı. Kursak var ya kursak oraya neler sığdırdı bu millet.
Ülkemiz coğrafi konumu nedeniyle dört bir yanı düşmanlarla dolu. İçindeki hainler de ülkemizin başına en büyük beladır. Ve bunların sayısı küçümsenmeyecek derecede fazla. Öyle bir kansızlık ki, şeytan bu hainlerin önünde önünü ilikler, şapkasını çıkarır.
Dede Korkut’un da dediği gibi : “Kahpe içerden olunca kapı kilit tutmaz oğul.”
Durumumuz içler acısı mücadele etmeye devam edeceğiz yaralarımızı sararken. Polisimize Jandarmamıza ve diğer güvenlik güçlerimize destek olacağız.
Türk’ün yüzü gülmedi ama kendini de asla dünyaya güldürmedi! Binlerce tarih yazan bir ırk bir avuç suda boğulur mu sanıyorsunuz? Bombalar patladıktan sonra öleceğini bile bile sokaklara dökülen bir milleti yıkabileceğinizi mi sanıyorsunuz? Ölmekten korkmayan bir milleti ölümle yıldırabileceğinizi mi sanıyorsunuz?
Emelleriniz boşa çıkacak.
Bir ölür bin diriliriz!
YORUMLAR
Özel Harekat Polisleri...
Gerçekten özel bir görev.
Vatan savunmasında yer almak...
Kutsal bir meslek.
Ancak,
sonuçta ölümle burun buruna olmak var.
Terörle, terörist ile, vatan hainleri ile, ülkeme göz diken yedi düvelle savaşacaksın.
Zor meslek.
10 000 kişilik kontenjan için,
tam 900 000 kişi baş vurmuş.
Yani, sonuçta ekmek parası peşinde koşmak diye adlandırabiliriz ama,
olayın bir ucunda da vatan sevgisi dediğimiz olgu yatıyor.
Kim göz göre göre ölüme gider sonuçta?
Bizde, gönlümüzde bu vatan sevgisi oldukça,
kimseye pabuç bırakmayız evel Allah.
İçimizdeki hainlere rağmen...
Güzel yazı için yazarını kutluyorum.
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Çok teşekkür ediyorum güzel yorumlarınız için
Dualar ediyoruz.
Etmeye edelim de.
Çare?
Sloganlarla tabutlar aynı sırada.
Selamlarımla.
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Dua da edeceğiz icraat da yapacağız.
Çok teşekkür ederim :)
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Mehmedim vurulmuş,
ama ölmemişti
Çünkü ;
Şehitler ölmez
Vatan bölünmez
Dünya sulh istiyorsa Türk'e biat etmek zorundadır. (0ğuz Kağan)
selam ve dua ile Allaha emanet olasın....
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Çok teşekkür ediyorum :)
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
Bu acıları Türk milleti unutmaz kim neden olduysa fitil fitil burnundan getirir.
Çok teşekkür ediyorum değer verdiğiniz için :)
Bir tutam hayat
bir silah patladığında,
birisi çıkar ''Pöh!'' dediğinde,
herkes ardına bakmadan evlerine kaçardı.
Eskiden,
bir rütbeli kapısını çaldığında,
şapkasını aldığı gibi ardına bakmadan çeker giderdi başbakanlar.
Eskiden,
sokaklarda bağıranlar çağıranlar çok olduğunda,
tencere-tava bol çalındığında,
lambalar yakılıp söndürüldüğünde,
darağacı sohbetleri çok yapıldığında,
korkar, kabuğuna çekilirdi insanlar.
Oysa bu gün,
kurşuna kafa atan, F-16'ya levye fırlatan, tankların önüne yatan insanlar var bu ülkede.
İşte,
dirilen onlardır.
Aysegul hanim,
haklisiniz.... Bu guzel duygulari paylastiginiz icin tesekkurler. Bu tur olaylari maalesef yillardir yasiyoruz ve hep ayni sloganlari haykiriyoruz. slogan atmak, bagirmak cagirmak simdiye kadar hic bir ise yaramadi ve yaramayacak.
Yillardir slogan atmak yerine basta idareciler ve millet olarak " bu beladan nasil kurtuluruz?" diye dusunseydik, fikir uretseydik, ortaya konan fikirleri medenice tartissaydik herhalde bugun halen icimiz cayir cayir yaniyor olmazdi.
Terorle mucadele elbette kolay degil ama teroru yenmis ulkelerde var elbette. Ilk aklima gelen Ingiltere, ira denen belayi yendi. Bunun yani sira Ispanya da etayi yendi... demek ki, oluyormus.
Sartlar farkli; bizim ulkedeki kanser daha azgin, yillarca ihmal edilmis olmasina ragmen bu uru kesip atmama gibi luksumuz yok.
Bence teror kadar, isini ihmal edip terorun canimizi yakmasina sebep olan yetkililerde tehlikelidir diye dusunuyorum. Simdiye kadar yasanan devasa olaylarda kac kisinin sorumlulugu arastirildi? kac kisi ihmalden suclu bulundu? kac kisi cezalandirildi?
sorulari cogaltabilirim ama sloganlarla teror sonunu degil hic bir sorun cozulmez.
selamlar,
abdullah konuksever
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
İçinde bulunduğumuz durumu tasvir etmeniz çok güçlüydü. vücudumuz için kanser neyse Türkiye'miz için terör belası odur. Kurtulmak tabii ki de mümkündür, sizin de söylediğiniz gibi daha yapıcı adımlar atarak.
Geç kalmış değiliz kanımca...
Tekrardan çok teşekkür ediyorum
Ayşegül AKDAĞ BARUTÇU
çok teşekkür ederim