- 710 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kutlayalım da üzerimiz de kalmasın !
Bu gün 3 Aralık Dünya engelliler günü hadi kutlayalım da üzerimiz de vebali kalmasın.
24 kasımda da öğretmenler günümüzü kutlamamış mıydık zaten ?
Öğretmenlerimize olan borcumuzu o zaman ödedik şimdi de engellilere olan borcumuzu ödemeye...
Kusura bakmayın engelli kardeşlerimiz yılın büyük çoğunluğunu sizlere karşı duyarsız geçirdiğimiz için bu günümüzü sizi anarak sizi anlıyor MuŞ gibi yaparak geçireceğiz çakdırmayın ;)
Duyarlıyız biz duyarlı fark etmişsinizdir siz de.
Nasıl duyarlıyız ya bas baya duyarsızız işte !!!
Boşa kıvırmayın cümlelerinizi...
Engelli bir insana karşı ne kadar duyarlığı olduğumuzu sahte yüreğinize sormayın !
Çıkın bir engelli insana sorun
Bir engelli insanın annesine ,ailesine sorun
Yüzdelik bir dilim yapsak kaçı bize duyarlı diyecek ???
Kaçı bakışlarınızdan rahatsız olmadığını söyleyecek...
Yineliyorum benim sözüm duyarlı insanlara değil, az da olsa var öyle bir kesim.
Benim sözüm yüreği taşlaşmış olan , çocuk sevmezlere ,hayvan sevmez ,insan sevmezlere ...
Bu günün kutlanılmasından rahatsız değilim.
Rahatsız olduğum konu yılın tümünde onlara umarsız davranıp sadece bir günlük sadaka verir gibi vicdanımızı rahatlatmamıza..
Daha önce de bu konuya değinmistim.
Birkaç da eleştiri almıştım hani ,abarttığımı onlara olması gerektiği gibi duyarlı davrandığımızı söyleyenler olmuştu.
Hala değinmek zorunluluğunda hissediyorum kendimi ,aradan geçen yıllar pek bir şeyi değiştirmedi .
Ben minnet borcu olarak değil onları gayretlerinden öperek onların gününü kutluyorum.
BETÜL KAYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.