HOVARDA SORU SORMAK ...
Heyy basın mensupları ’’HOVARDA’’ röportajlar yapmayın.. İyi insan olun belediye başkanına soru sormayın. Çıkan yangının ve yangın merdivenlerinin kapısının kilitli olmasının Belediye başkanı ve itfaiye ile ne ilgisi var. Hem biliyor musunuz ki siz Adana ’da kaç tane bina var. Denetim ne ya zaten.. Basın mensubu akıllı ol akıllı. Akılsız sorular sorma. Tövbe tövbe ..
Hovarda soru sormak nedir ? .. En çok bunu merak ettim ..!!!
Ölen çocuklar ölmüş zaten dokuzunu birden tık ambulansa götür morga. Kömür zaten .. Saygıya gerek mi var cenazeye.. Vay arkadaş ne Müslüman (!) ülkeyiz. Başkanın acısı büyük..
Acılı baba diyor ki ...
-Benim çocuğum kayıp.. Anlayabiliyormusun bunu.. Ölüsü bile yok.. KAYIP.. !!!
Süleymancıların mış yurt.. Duayla koruyorlardı ahşap döküntü yurdu.. Denetim ne arkadaş ?
En sona nokta nokta....... ....... Dilediğiniz küfürleri yerleştiriniz...
YORUMLAR
offffff offffff ! Beni yakan bir şey var . o da iş olmuş bitmiş ve ardından suçlu aramak en kolayı .diye Kaç haber yazılmış uygunsuz bina diye?
İçim yanıyor çaresiz ailelerin çocuklarını mecburi olarak o yurt ve onun gibi yerlere emanet etmelerine..
O yangın sönmüş olabilir ama bizim içimizdeki yangın hala devam ediyor.
Allah sebep olanların buna göz yumanların ve destekleyenlerin bin türlü belasını versin..
Haberlere bakamıyorum artık. Gözlerim dolmadan izleyemiyorum. Tansiyonum düşüyor.
Onca çocuk diri diri yandı.. Allah bu tarikatların da belasını versin.Fetoi gitti totoşlar hala devam ediyor.
Ve birileri hala Başkanlık derdinde.. Adam sen de ..Alışamadık gitti şu ölümlere ne lanet şeyiz biz. Halbuki her gün 2-3-5 şehit haberleri geliyor. Neden alışmıyoruz bilmem.. Medya desen gidip ölen şehit ailelerini bulup sürekli tv çıkarıyor..Nemalanıyorlar.. Ve biz ve bizler koyun sürüsü gibi bakıyoruz artık. İlk zamanlar şehit haberi geldi mi sokaklara dökülürdük. Şimdi mal gibi bakıyoruz. Çocuk tacizlerine tecavüzlerine de alıştık.. Ha tabi net kısıtlansın.. Üzülüyoruz çünkü.. Başımızdakilerin değerini bilmiyoruz. Sırf biz üzülmeyelim diye kısıtlanıyor net. Nankörüz nankör. Yoksa kısıtlanmasa ne olacak. Yine koyun gibi bakmayacakmıyız.
Sahi Deniz hanım böyle saçma yazılar yazmayın lütfen. Size ne..Sizin çocuğunuz orda mıydı? Yoo.. O zaman koyun olun lütfen. Seyredin..
Ha illa yazı yazasım var diyorsanız Başkanlık çok iyi falan filan deyin.. Taciz yasası çıksın deyin.. Mazota benzine sürekli zam geliyor ohhh ne ala deyip oynayın mesela.. Ufacık olaylardan kurşun sıkılıyor millet cinnet geçirmek üzere deyip saçmalamayın.. Her şey güllük gülistanlık.. Tek derdimiz var Başkanlık. Eğer Başkanlık olsaydı bunlar olmazdı. Ya bunu övün ya da kesin sesinizi oturun.. Hayret bir şey yaa...
Den(iz)
Sizin gibiler olmasa ölmeli bu dünyadan ...
Sevgilerimle...
bugün yutkunuyorum tüm harflerimi
insanlıktan utanır kıldılar bizi
....
Den(iz)
Sevgilerimle...
Ülkemizde, yönetenler tarafından halktan kacirilanlarin ve gizlenenlerin haddi hesabı o kadar çok ki. Halk bilgisiz yaşasın sorgulamasın isteniyor. Çünkü gerçeklerle yüzleşmek istenmiyor ve de beslendikleri menbagi gizleyerek gizli kalmasını sağlamak için yasak koyduruyorlar. Her şey rant kavgasından. Onun için soruyla muhatap olmamak için eften puften sorularla gecistiriyorlar. Soru, Cevap verenlerin belirttigi sorular oluyor. Hovardalik burdan geliyor olsa gerek.
Den(iz)
Sevgilerimle