- 590 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İşitme Engelli Milli Futbol Takımı Kalecisi Cemal Kutay Kahraman ile...
U21 İşitme Engelli Milli Futbol takımı Kalecisi ve Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Beden Eğitimi Yüksek Okulu Öğrencisi CEMAL KUTAY KAHRAMAN-“ Milli sporcu olmam bana çok şey kattı. Kendime olan güvenimi kazanmamda etkili oldu.”
SORU- Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız hangi okullarda okudunuz bugüne kadar?
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- 1996 Sivas doğumluyum. Sivas Namık Kemal İlköğretim Okulunda okudum. Sivas Spor Lisesi mezunuyum. Daha SONRA Gaziosmanpaşa Üniversitesi BESYO kazandım. Halen 2. Sınıf öğrencisiyim.
SORU- Spora Başlama Hikayenizi anlatır mısınız ?
CEMAL KTUTAY KAHRAMAN- Spora Sivas Namık Kemal İlköğretim Okulunda okurken Beden Eğitimi öğretmenim Burak Petik in teşviki ile başladım.
SORU- Milli takıma seçilmenizde sizi etkileyen etkenler nelerdi?
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- Sivas Namık Kemal İlköğretim okulunda okurken katılmış olduğum spor etkinliklerinde başarılı olmam önce spor lisesine girmemde sonra BSEYO kazanmama ve milli takıma seçilmemde etkili oldu.
SORU- Ailenizden bahseder misiniz? Anne ve babanız ne iş yapar? Kardeşleriniz nerede okur? Onların sizin çabalarınıza bakışı nedir?
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- Annem , babam ve ablam öğretmen. Diğer ablam ise Malzeme Mühendisi. Ailem her zaman benim yanımda oldu. Hayatımın her safhasında ablalarım benim yanımda yer aldılar.
SORU- BESYO Kazanmanızda sizce neler etkili oldu?
CEMAL KUTAY KAHRAMAN-BESYO kazanmamda milli oyuncu ve engelli olmamın rolü var. En önemlisi de Ali Metin Hocamın hayatımda ve sporu sevmemde başarılı olmamda rolü büyüktür.
SORU- Milli bir oyuncu olmanız size manevi olarak neler kattı?
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- Milli sporcu olmam bana çok şey kattı. Kendime olan güvenimi kazanmamda etkili oldu.
SORU-Bu sporda nereye kadar gelmek isterdiniz?
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- Sporda en iyi yerde olmak isterdim. İlköğretim Okulunda okurken Donene Müsabakalarına katıldığım zaman Zidan ile tanıştığımızda bu hayatımın en önemli olayı oldu.
SORU- Sporda kimleri örnek alıyorsun*
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- Spor yaparken Joe Hart ı , örnek alıyorum. Hocalardan ise Pep Guardida örnek alıyorum.
SORU- Sporun hayatınıza kattığı artı ve eksilerden bahseder misiniz *
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- Sporun özel hayatıma kattığı artıların başında fiziğim, tavır ve davranışlarımla çevremdeki insanlar tarafından takdirle karşılanmamı sağladı diyebilirim. Benim eksiğim yok ama çevremdeki acımasız insanların eksiği benim iyi niyetimi kötüye kullanmalarıdır.
SORU- Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi BESYO okumak isteyenlere neler önereceksiniz*
CEMAL KUTAY KAHRAMAN- BESYO Gaziosmanpaşa Üniversitesi bana çok şey kattı. Hocalarım ile iyi bir okul. Hocalarımız bizlere gereken önemi ve özeni gösteriyorlar. Hepsine teşekkür ederim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.