- 833 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
Sana yazmaktan belim ağrıdı
Düşünmek istiyorum , düşünmek anlamsız belki ama siyah maviyi bu kadar çok neden sevdi ? Sorusunun cevabını bulmak istiyorum. Anlamsızlığı bir kenara bırakıp siyahın maviyi tekrardan sevmesini istiyorum söze yeniden başlayıp herşeyi sorgulamak istiyorum. Sİyah belkide beyazla iyidi ama mavinin gökyüzündeki o çekiciliğine aldandı. Siyah maviyi çok sevdi ve bugün maviyi anlatmak için geç uyandım. Gözaltlarım torba torba ve camın önündeyim arada dışarıyı yoklayarak maviye bir şeyler yazıyorum. Kendimi maviye ziyan etmekten bıktım izin verse dost olmamıza daha çok sevgi , daha çok siyah ve daha çok mavi olurdu herşey. Seni seviyorum ama hala yoksun sevmek kolaydı ama anlaması zor bu yüzden kızmıyorum sana fakat bana beni sevmek istemediğini söyleseydin ,benden nefret etmen için elimden geleni yapardım , benimle konuşmak istemezsen gözüne gözükmem ama şunu da unutma " siyah maviyi tüm bunlara rağmen çok sevdi "
Bu cümleye iyi bak "GİTMEN EN ÇOK SİYAHI AĞLATTI" ve sen bunu bile bile arkana bakmadan gittin. Kırıldım paramparça oldum ama huzuru hep maviye gömdüm.
Maviyi yazdım , maviyi okudum
Ve şimdi
Maviye ölüyorum desem
Ne zaman öleceksin diye sormasından korkuyorum.