- 560 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ BİZE TANIDIK GELMEKLE ...SORUN BİTMİYOR...
Hele ki yaşamınızda çeyrek saat sonra oluşabilecekleri görmeniz mümkün mü? Desek ,
Son günlerde başkalarına karşı bu kadar az olabileceklere şaşırmıyorsanız . Bence mümkünün ötesi zaten yaşamaya başlamış durumdasınız.
Düşünceleriniz her ne kadar idare şeklinizin o daralan çemberinde hareket edip, edemeyeceğinize zorlansa da. Siz hiç oyalanmayın var olan beklentileriniz de.
Neden mi?
Birçok insanın sahip olamadığı şeyleri, kendiniz de şu anda öğrenmiş olmalarına, izin vermenin artı eksilerini de düşünüyor vakit ayırmanın ve bu tutumunuzdan ise gurur duymanız gerektiğinin. Tam zamanı.
Başka başka açılardan bakalım kendimize.
Mesela orta yaş üzerisiniz, yaşamınızla ilgili size iki sayfaya ayrılmış. Tek kaygınız herkes gibi an ötesi önce umutsuzluklarınız göze çarpar.
Ama gönül duvarınız da pembe çerçeveli bir resmin asılı olduğunu. Her ne kadar siyah beyaz renkler resmi. Sizden yakın ve uzağa itse de. O sizsiniz!..
Evet sizsiniz!...
Bunu kabul etmediğiniz takdir de ise olacakların başında. Şunların olmamasını kim garanti edebilir.
Örneğin:
Gözleriniz size ait olanı o anki ruh hali nedeni ile ihtiyaç duygunuz ayrıntıları bile gerçekten kurtarıcı darbeler yerine, nihayet suçluluğa bırakır iken. Baştan anlattığımız sayfanın birini simsiyah bir renk oluşumuna bilerek razı geldiniz.
Pekiyi diğer sayfanıza nasıl sahip çıkacağınız fikrine gelince. Ondan kurtulma zorunluğunu nefes almayan burun deliklerinize iki pamuk tamponu çok rahatlıkla edebi sonsuzluğa sizi uğurlar uğurlamasına da…
İçindeki o ben bilincini; bir tek sen biliyorsan. Karşı taraftakilerin insani pencerelerini açabilmesine engel olmamakla başlaya bilirsiniz…
Hava su kadar birilerini gözlemlemek bedava demiş iken. Hiç uzaklara gitmeden size bir örnekle anlatayım…
Keza sanal dışında çok yakın akrabam olan birisi. Sürekli sayfalarında bir silah resminin yanı sıra hayata bakış açısını paylaştığını var sayıyor.
Buraya kadar iyi ve sonrasına gelince
Aslında o korkularının karşısında. Korku figüranlığı yapan o silahtan güç aldığını düşünülürse.
Sarsıla sarsıla küçük adımlarla. Bakış açısını daraltıp daha temiz olabilmenin beklentisin de olan düşüncelerini yasaklıyor.
Onu bu görüntüden arındırmak kimsenin aklına gelmiyor. Yaptıkları öfkeyle arkasında tıslamak oluyor sadece… Oysaki en beter sorunların üstesinde birlikte gelmeli gelinir de
Sonuç olarak işlediğimiz bire bir konuyu size özetlersek. Bir birey işe kendisini tanımakla başlamalı...
NE ÇIKARSA ŞANSA...DEDİK..
Ve en çok kızdığım şey, cevabını bildiği halde bilemem korkusu
Hiç düşündünüz mü?
Ağız dolusu soruların sizde yanıt beklemesinin hatta büyük olasılıkların tutuna bileceği bir yer ararken. Ve birilerin üstüne vazife bile olmadığı halde ve ölgün bir akıntının içinde sürüklenmenizi sağlıyor.
Gidip, tekrar başa döndüğünüzün sıkıntısını o abuk sabuk ifadelerle düşünülmeyeceğini nasıl hesap edersiniz
Bir anlık korkuydu. Ve Yeni de olabilir mi? Demeye hiç ama hiç cesaret edemiyorsanız
Açık olan ise bir tarafta insanlık doğru hata ile birebir kan bağı tartışması da. Sizin bunlara rağmen serinkanlılığını korumuş olmanız. Bütün endişelerinizi gerçek olduğunu sizin sizde ki hakkı kayıp etmeyle yüz yüzesiniz.
eğri doğru peşkeleşmesini göz ardı edip,ve düşünelim
örnek:
Ülkeler arasında birbirlerine gelip giderken beli sınırlamalar niçin var fikrini biz açısında incelersek. Düşmanınız iğne deliğinde bile olsa, Şüphesiz başarınızın hakkında kulaklarına gelen daha fazlasını öğrenmeye dayanmazlar.
Aslında başarınızı görme özürlü olanlara inat hayatınızdaki değişliklere hazırlıkla olmanız gerektiğinin yegâne kanıt bunlar
O zaman neyi bekliyoruz
Ve ya kimin yarısından aza ihtiyacı var, hep birlikte ona bakacağız
Düşüncelerinizi bir akar dereye benzettin. Karlı dağların yeşile yamanmış eteğinde.
Gümüş kemer misali; bir o kadar da dupduru. Ve gürül gürül, her dokunduğu yere canlılıkla huzur veren kısaca o akışı bizim için çok önemli. Her şey yerli yerinde kalmalı der iken.
Bu, noktada bencilik yapıp İyi ve ya kötü hallerinizde ona kızıp, sizden kilometrelerce uzak olan başka dereden. Bir damlası bile sizde ki, o sizi almayı mantıklı buluyor musunuz?
Demek oluyor ki Sağ elim cebimde. Çok iyi bir kumaşın sıkıntısı ile ceketim ilikli, bakışlarımla rastlaştığım. Her şeyin benim olabilme umudunu görür gibi oldum. Kendi dışımda
.
Bu da oluyor düşündeki fırtına kıyılara vurması an meselesi;.... Yaşam size özgü bir dik başlıkla ve dönüşümlü
keşkelere devam ederek başka şansa kapalı olduğumuzu üzülerek çok rahat ifade edebilirim…
Zaralıcan
25-09-216 ist
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.