- 356 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-30
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-30
1
Hastaneden ayrıldıktan sonra muayenehaneme dönerek yarın yapacağım işlerin programını yaptım. Ertesi günü ilk işim ekibi toplamak oldu. almış olduğum ani toplanma kararını ilgiyle karşıladılar. Son gelişmeleri başından sonuna kadar anlattım. Sözümü hiç kesmeden dinlediler.
Dr. Can_ Şimdi bizden ne istiyorsun onu anlayamadım?
Dr. Onur_ Şimdilik fazla bir şey istememekle beraber, daha sonra isteklerim olacak. Önceliğimiz Pazartesi günü hep beraber ekip halinde Naz’ı ziyarete gitmek. Bunda hem fikir miyiz?
Md. Seda_ Ben seve, seve gelirim.
Dr. Can_ Tabi geliriz neticede Naz hepimizin hastası.
Necmi_ Beni liste başına yaz.
Dr. Onur_ Seda hanım yavaş, yavaş sıra size geliyor. Sahaya çıkmak için hazırlansanız iyi olur.
Md. Seda_ Ben hazırım ne zaman hadi derseniz sahaya inmeye hazırım.
Dr. Onur_ Size güveniyorum. Şimdi gelelim gündemin ikinci konusuna. Ortada çok büyük bir sorun var. Tamam Naz onlarca kişinin hayatını kendi hayatı pahasına kurtardı. Fakat emniyet olaya bu açıdan bakmayacak, kızı sorgulama odasına alacak. Bu kısmı kazasız belasız atlatmamız şart.
Necmi_ Bu konuyu Naz aramızda olmadan çözemeyiz. Nedenini soracak olursanız, cevabım şu olur Eğer bu eylemin gerçekleşeceğini Muhittin Amca Naz’a haber verdiyse bize de anlatacakları vardır.
Dr. Onur_ Yarın sabah emniyetten bir arkadaşla buluşup bu olay hakkında ne düşündüklerini öğrenmeye çalışacağım.
Dr. Can_ Arkadaşın güvenilir mi?
Dr. Onur_ En az sana güvendiğim kadar ona da güvenirim. Onlarında benden yardım isteyeceklerinden eminim. Elimizden gelen yardımı da yapacağım.
2
Dr. Onur_ Buyur komiserim hoş geldin.
Komiser Zihni_ Hoş gelmedim Onur. Sen çağırdın geldim şu halime bak, sudan çıkmış balığa döndüm. Dışarıda müthiş bir yağmur var. Her halde benden hava raporunu dinlemek için beni çağırmadın.
Dr. Onur_ Senin şu sitemlerine hiç dayanamıyorum Zihni. Konuya girmeden önce, sorayım ne içesin?
Zihni_ Önce bir çay alayım sonrasını düşünürüz.
Diyafondan sekreterime duble iki bardak demli çay söyledim. Zihni’yi çocukluğumdan beri tanırım. Aynı mahallenin haylaz çocuklarıydık oynadığımız oyunlarda daima polis olurdu. Bana da hırsız olmak düşerdi. Ben de hep doktor olurdum. Zihni de hastam olurdu. Aradan uzun yıllar geçti. İdeallerimizi gerçekleştirmek için tuttuğumuz yolda hiç ödün vermeden yürüdük. Sonuç ortada ama daha önemlisi de bağımızı hiç koparmadık.
Zihni_ Beni boşu boşuna çağırmazsın Onur. Benden ne istiyorsun saadete gel.
Dr. Onur_ Geçen Hafta Selin kafeteryada Bir patlama oldu. Bir kişi hayatını kaybetti üç kişide yaralandı. Hatta büyük bir faciayı kıl payı önleyen kızda yaralılar arasında. Bu olay hakkında sizinkiler ne düşünüyor?
Zihni_ O iş bize ihale edildi. Kız hastanede kendisine gelmesini bekliyoruz. Şu anda elimiz kolumuz bağlı. Anlayamadığım bu olayla senin ne alakan var?
Dr. Onur_ Kız benim hastam birkaç aydır onun tedavisi ile ilgileniyorum.
Zihni_ Bak bunu bilmiyordum, benim için sürpriz oldu. Öğrendiğim iyi oldu. Konuya dönersek çok çapraşık bir vaka. Yapılan incelemede bilir kişi raporuna göre, mutfaktaki doğal gazı boruları sabote edilmiş. Kızın bu işteki rolünün ne olduğunu anlayamadık ama bir karara varmak için daha çok erken.
Dr. Onur_ Sana bir teklifim var. Üstlerine iletir misin?
Zihni_ Teklifin nedir?
Dr. Onur_ İş birliği yapalım. Kazançlı çıkarsınız. Ben hastamın suçsuz olduğuna inanıyorum. Ama onu yalnız sorgu odasına alırsanız hiçbir sonuç elde edemezsiniz.
Zihni_ Yani kendinden bu kadar eminsin.
Dr. Onur_ Hayır kendimden değil hastamdan eminim. Amirlerine teklifimi iletirsen, bu işten ikimizde kazançlı çıkarız.
Zihni_ Nasıl yani?
Dr. Onur_ Siz vakayı çözersiniz bende hastamın suçsuz olduğunu ispatlarım.
Zihni_ Kabul teklifini amirlerime ileteceğim.
Dr. Onur_ Amirlerin teklifimi kabul ederlerse, duyduklarınızdan sonra kulaklarınıza inanamayacaksınız.
Zihni_ Tamam Onurcuğum sana en kısa zamanda döneceğim. Şimdi okkalı bir kahve içeriz değil mi?
Dr. Onur_ Allah derim arkadaşım. Bu sefer bu olayı oyun olarak düşünürsek ikimizde polisiz.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.