- 486 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEN VE SENİN ÜZERİNE
Sen birilerine çok benziyorsun...Sen de kendimden bir şeyler buluyorum.Her gün daha da yakın olmak istiyorum sana mesafelerin inadına...Mesela her güzel şeyi sana benzetiyorum ya da yan yana olduğumuz yakın olduğumuz bir an geliyor aklıma, geldikçe aklımı daha bir seviyorum.İnanması güç olan şeylere inanmak geliyor içimden.Bir şeyler kıpırdanıyor içimde, cesaretleniyorum baktıkça güzel anılarımızın bulunduğu fotoğraflara.Keşke fotoğraf karelerine sığmak zorunda kalmasa bazı duygular...
Bana bunları yazdıran ve fotoğraflarda daima gülümseyen yüzün...Ha bu arada daha önce bahsetmişmiydim bilmiyorum ama yüzünün her ayrıntısını başka bir seviyorum.Her baktığımda başka bir şeyler anlıyorum, farklı bir şeyler buluyorum kendimden.Sesinin aklıma her gelişinde, kulağımda çınlayışını ayrı ayrı hatırlıyorum.En düşüğünden en yüksek desibeline kadar aklımda tutmaya çalışıyorum.Her defasında daha çok ezberliyorum seni.Her düşündüğümde aklıma, içinde senin ve sana ait olanların bulunduğu daha çok şey gelsin istiyorum.Yakın olmasakta, yan yana olamasakta senin olanların bana yakın olması dilekleriyle yaşıyorum.
Senin tebessümlerinden yola çıkarak yazmaya çalışıyorum bunları...
Her gülüşünün sebebi olabilsem.Gülüşlerine ortak olabilsem, düşüncelerinde bulunabilsem, bir an aklımdan çıkmadığın gibi.Ne zaman güzel bir şeyler görsem ya da beraber gittiğimiz bir yere gitsem anılar eşlik eder gözlerimden süzülen damlalara sonra bir hüzün kaplar içimi fakat nedenini ben de bilmem ama bir gülme alır beni.Sanırım senin sesin dolduğu içindir bir anda kulaklarıma...Haykırışlarım keşke içimde kalmasa...Sevdiğimden, hep seni sevdiğimden bu olanlar...