Hiç'liğine
Yanimda olmasan da, bana dokunmasan da,hâlâ ve daima benimlesin. Bana bir kez vermiş olduğun kalbini ve ruhunu asla bırakmayacağım. Bir daha karşılaşmasak da önemli olan tek şey bu..
Oralarda bir yerlerde kendi hayatını yaşadığını biliyor ve o hayatı bozmak istemiyorum. Fakat kalbim senin hasratinle yanıp tutuşuyor. Daima öyle olacak..
Yaşadığımız o büyük aşktan sonra nasıl gidebilirdin ki? Buna karşın bu durumu yavaş yavaş kabullendim. Fakat bir gün geri döneceğine ve yeniden bir araya geleceğimize dair umudumu hâlâ sürdürüyorum. Hayatıma devam etmek zorunda olduğumu biliyorum. Ancak yeniden seninle olana kadar bir yanım dolu dolu yaşıyor olamayacak..
Sevilen bir kişiyi kaybetmek ne zaman kolay olmuştu ki zaten? Kolay olmayacaktı biliyorum. Ama ben hâlâ dönersin diye hep bekliyorum.
Ve biliyorsun tam bıraktığın yerde olacağım. Yüreğinin tam üstünde.
Hâlbuki hiçbir şey göründüğü kadar basit değildi bu hikâyede. Ne senin gidişin,ne benim kalışım.
Ne senin suskunluğun, ne de benim çığlıklarım.
Suskunluğumuzla anlaşırdık biz. Nerede olduğumu, nasıl olduğumu merak edersen bir gün yüreğine sor. O seni HİÇ yanılmamıştı bir zamanlar.
Aramızdaki büyü bozulmadan evvel.
Gelecekte bur gün gelirde,o yerde.. Mavinin ve yeşilin buluştuğu zaman yüreğinde gecmişe dair kırıntılar hissedersen..
Yüreğini dinle sevgili, emin ol o seni HİÇ yanılmayacak..
💙🏡💧🌳📖😊🚫
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.