- 711 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Güzellik mi..? Çirkinlik mi..?
Oyun yıllarımızın vazgeçilmezi.
Bir arkadaşımız karşımızda durur.
Güzel ol ..! engüzel pozları veririz.
Çirkin ol..! en çirkin hallere gireriz.
Sen desin..! bekleriz hiç kıpıdamadan .
Oyunun kuralı seçilmektir.Seçilen ,seçer tekrarını başlatır.
O yıllarda oyun dediğimiz ,olgun yıllarımızda karşımızdadır.
Bilerek ,bilmeyerek oynarız aslında.
Başımızla , yüreğimizin aralarında bir tünel kazıldığını düşünürsek,
Gidip ,gelmeler ,sessiz düşünmeler ,çekişmeler ,düşmeler vs .
Sonunda ; akılla ile sevgi birleşip fikri sunmaya karar verir.
Sunum yüzünüze , çevrenize güzellik olarak yansıyorsa çizginiz amacında ilerler.
Bunu yaparken elbette farklı anlayanlar olucaktır.Hatta düşünceyi küçümseyen...geçiştiren..kendini ve sorunlarını ön planda tutmak isteyen olucaktır...ama siz sağlam durursanız eminim kazanını olucaksınız.
Sabır ,sevgi , bilgi üstesinden gelicektir.
Çünkü düşünceler küçük görülemez...olsa da olur ,olmazsa da olur denilemez.eyleme dönüştürülmeyen düşünceler hakkında bilmiş edasıyla yorum yapmalar sonucu belirlemez .yapıcı olmaktan çok caydırıcı olur. Ardından getiriceği güzellik yaşandıkca görülür.
Öyle insanlar hayatımızda hep vardır.Onlar bir anımıza girer ve çıkarlar.Çünkü yanınızda barınamazlar.Bu kişiler fazla uğraşma dan yaşamak isterler.Bu gereksiz dedikleri an kaybolan kişilerdir.
Fazla güvenmek doğru olmaz sanırım .Beklemediğiz anda yanınızdan uzaklaşmışlardır.
Hatta anı kullanırken sizden zamanımızı ,duygularımızı da aldıkları
olur. Yani sizdeki güzelliği,gülüşlerinizi kullanırlar.
Bir anlık rengi yaşayıp dolaşmaktansa üreten düşüncelerle bezenmiş,engeli koşu yapar gibi hayatın çizgi yolunda ilerlemek daha zevkli olsa gerek ...
Bunun içinde ; Bilgi , Sabır ve SEVGİ gerekir.
YÜREĞİNİZDE..!!!
GÜZEL İNSANLAR BİRİKTİRİN
GÖZLERİ GÜZEL BAKAN
SÖZLERİ SİZi SAĞLAM SARAN
☆İlkay Krkt☆
16.08.2016 // Antalya
YORUMLAR
Hayatın güldeki anlamı,
Kırmızı , mavi gül aşk iki kişiliktir, BEDEN ,NEFS, oh hayat ne güzel,
Sarı gül solmaktır, HİÇLİK, aşk yok gibi görünür,
Beyaz gül ebedi diriliştir ,RUH, ruh var diyenler yaşadı,
Siyah gül aşktır, aşk var diyenler vuslata erdi, AYNŞTAYNIN izafiyet teorisi, güzellik çirkinlikten çök herkese göre hayat, saygılar sunarım.