- 309 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-28
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-28
Yakıcı
Pazartesi sabahı Ayşenur beni arayıp buluşalım mı diye sordu. Ses tınısı eskisi gibi samimi ve esperili idi. İçimi engelleyemediğim bir sevinç dalgası kapladı. Arkadaşım eski ayarlarına dönmüştü. Teklifini sevinçle karşıladım. Saat bir gibi buluşmaya karar verdik.
Saat bire doğru süslenip, püslenip yola koyuldum. Kafeteryadan içeri girdiğimde Ayşenur’un her zamanki yerinde oturduğunu gördüm. Beni görünce ayağa kalktı ve bir birimize sarıldık.
Ayşenur_ Beni affettin değil mi Naz? Mecburdum öyle davranmaya. Babaannem çok mutsuz. Bir karara varmak istiyor ama varamıyor.
Naz_ Tahmin edebiliyorum. Hazmedebilmesi çok zor bir olay. Büyük bir şok yaşadı. Düşünsene yaklaşık yirmi sene sonra öldü bildiği kocasından haber alıyor. Allah kimsenin başına böyle bir şey vermesin.
Ayşenur_ Dedemden haber var mı? Ne yapıyor?
Naz_ Bana küstü galiba gelmiyor konuşamıyoruz.
Ben Ayşenur’la konuşurken Muhittin Amcanın sesini duydum.
Ses_ Kaçın kızlar çabuk çıkın buradan.
Naz_ Ne oldu Muhittin Amca?
Ses_ Çabuk çıkın biraz sonra burası cehenneme dönecek. Buradakileri de uyar.
Naz_ Allah sonumuzu hayır eylesin.
Birden yerimden fırlayarak, Birden bağırmaya başladım. ‘’ Burada bomba var çabuk burayı boşaltın’’ Bağırmamla birlikte Bir anda millet korku ve panik halinde kafeteryayı terk etmeye başladı. Ayşenur’da ilk çıkanlar arasındaydı. Çıkışa birkaç metre kala korkunç bir patlama oldu. Bir ateş dalgası beni kapıdan dışarı fırlattı. Elbiselerimin tutuşup yanmaya başladığını hayal, mayal hatırlıyorum. Başıma çarpan bir tahta parçası ile bayılmışım. Bundan sonrası ise meçhul.
Gözlerimi açtığımda sargılar içindeydim. Herkes yattığım yatağın etrafına sıralanmış kendime gelmemi bekliyorlardı. Gözlerimi açıp etrafa şaşkın, şaşkın baktığımı gören annem sevinçten iki gözü iki çeşme ağlamaya başladı. Bana sarılmaya kalktı Allah’tan babam engelledi. Fısıltıyla anneme sordum’’ Neredeyim ben?’’Onur ağabey cevap verdi.
Dr. Onur_ Hastanedesin Naz. Müthiş bir iş yaptın. Onlarca kişinin hayatını kurtardın.
Ayşenur_ Sen bir kahramansın Naz. Bundan böyle sana bir can borcum var.
Naz ( Fısıldayarak zor duyulan bir sesle) Bana değil, Muhittin Amcaya borçlusun. Söyle babaannene Muhittin Amca borcunu ödedi.
Dr. Onur_ Şimdi bana izin verirseniz Naz’la biraz yalnız kalmak istiyorum.
Bu sırada odaya giren doktor ‘’ Şimdi olmaz yarın hastanın durumuna göre bu görüşmeye izin verebilirim. Müsaade ederseniz hastamın sargılarını değiştireceğim. Lütfen herkes dışarı çıksın.
Sargılarım değişti biraz daha rahatladım. Bu arada Muhittin amcanın sesi beynimde konuşmaya başladı’’.
Ses_ Sağ ol Naz. Sen bir kahramansın. Kafeteryadaki bir çok kişinin hayatını kurtardın.
Naz_ ( Zor duyulan bir sesle cevap verdim) Ne yazık ki bir kişi hayatını kaybetmiş. Benimle beraber üç kişi de yaralanmış.
Ses_ Ama otuza yakın suçsuz insanın hayatını kurtardın.
Naz_ Sen bunları nereden biliyorsun? Hem sen bana bir açıklama borçlusun.
Ses _ Ben hep senin yanındaydım kızım. Baygındın ama buradaki konuşmaları duyabiliyordun. Daha sonra hatırlayacağına inanıyorum. Açıklamaya gelince tehlike daha geçmedi esas hedef sendin, bunlar hep benim yüzümden. Biraz iyileş seninle uzun, uzun konuşacağız.
Dr. Onur_ Doktor bey biraz görüşebilir miyiz?
Dr. Mehmet_ Hangi konuda konuşmak istiyorsunuz?
Dr. Onur_ İkimiz de meslektaşız. İçerde yatan hastamın psikiyatrisiyim.
Dr. Mehmet_ Çok şanslı ve cesur bir kızmış. Yanıkları iyileşecek, hemen, hemen hiç iz kalmayacak. Tabi kafasında kalacak olan izleri silmekte size düşecek. Başına çarpan tahta parçası beyninde kalıcı bir hasara sebep olmamış gayet iyi. Amaa
De. Onur_ Aması ne doktor.?
Dr. Mehmet_ Bu olayda çok karanlık noktalar var. Patlayıcı bomba değilmiş. Emniyet öyle bir bulguya rastlamamış. Mutfak kısmında doğal gaz sıkışması sonucu olay meydana gelmiş. Kısaca kızın başı dertte.
Dr. Onur_ Bu sorun bende. Naz şimdi göz altında mı? Ve naz burada ne kadar kalır?
Dr. Mehmet_ Onun gibi bir şey. En az on beş gün gözetimimiz altında kalacak ki gerekli tedaviyi yapalım. Çok güçlü bir bünyesi varmış. Eğer başka bir sorunuz yoksa işimin başına dönebilir miyim?
Dr. Onur_ Teşekkür ederim meslektaşım.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.