Arılar ve sinekler
Kötüler vızıldayarak arıların sesini bastırmaya çalışan sinekler gibidir ancak hepsi bi araya gelse tek bir arının yaptığı balı yapamazlar ve öylesine yüzsüzdürler ki utanmadan balın üstüne konmaya çalışırlar.
Dikkatli olup sineği öldüreyim derken balı kirletmemek gerek.
Ben provake amaçlı yazılar yazmaya çalışanları bu sinek familyasına benzetiyorum. Polise taş atmayı kamu malına zarar vermeyi yakıp yıkmayı talanı özgürlük ve demokratik hak olarak görürler.Millete hakaret ederler nedenini sorsanız devleti eleştiriyorum derler.Bir kesime küfrederler sorsanız görüşlerini eleştiriyorum derler.
Bu sinek familyasına şunları sormak isterdim babanızı eleştirirken ananıza mı küfrediyorsunuz?? Evinizin camlarını kırıp komşunuza gel bizim duvarlarımızı yık bizi özgürleştir mi diyorsunuz??
Kendini alevi sünni sağcı solcu gibi herhangi bi gruptan lanse edip başkalarına hakaret ve küfredenlere karşı uyanık olmalıyız.Amaçları şu birilerinin çıkıp onun kendini üyesiymiş gibi gösterdiği gruba hakaret etmesi.Böylece o yarım akıllarıyla sağ -sol alevi -sünni kavgası çıkarabileceğini umuyorlar.Onları engelleyip kendi karanlıklarında yanlız bırakmalıyız.Kin ve nefret ortamı oluşturmak isteyen bu sinek familyasına heryerde rastlamak mümkün.Kimseye akıl vermek haddim değil elbette sadece kardeşiniz olarak kimseyi ötekileştirmeden bu ülkede yaşayan ve ihanet amacı gütmeyen herkesi koşulsuz seven biri olarak hatırlatma yapmak istedim.Bizde sevgi açıkça söylenmez ama açıkça yazabilirim. hepinizi seviyorum.
YORUMLAR
Bu zor dönemde birlik beraberliğimizi sağlamalıyız; çünkü, amaç belli...Yok hala dahi, odunum ha odunum diyene o gece ki gibi balta olmasını biliriz...Ülke söz konusuysa kardeş tefarruattır...yüreğin var olsun güzel bir yazıyla mesaj verilmiştir... Bende *iç bizans karşısında Devletine söz ettirmeyeni seviyorum kardeşim..oyunlar sahneye 15 temmuz gecesi dökülmüştür.....kimler şehit olmayı göze alabilecek kadar milliyetçi önemli olan bu ...selam ve muhabbetle.