- 411 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-27
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-27
Bu bölüm Beysin Türkoğluna ithaf edilmiştir.
Fazla gecikmeden eve döndük.Daha içeri girer girmez Muhittin amca beynimdeki yerini aldı. İlk yaptığı iş bana iltifatlar yağdırmak oldu.
Ses_ Sağ ol Naz. Bak hiç zor olmadı sayende ailemi gördüm. Onları dinledim sen çok iyi bir kızsın. Ha bu arada saat konusunda iyi şaşırttın onları.
Naz_ Aileni ziyarete gitmeseydim kötü kız olacaktım değil mi? Hem artık sana kızmaya başlıyorum Muhittin Amca. Olur olmaz yerde beynime yerleşiyorsun. Sonrada gel keyfim gel bundan sonra senden kira alacağım.
Ses_ Şimdi ben mi suçluyum? Bana saygısızlık yapıyorsun. Hem bu ihtiyar adamı üzmeye hakkın yok.
Naz_Allah’ım sen bana sabır ver yoksa çıldıracağım. Hadi çık git beynimden. Üzerimi değiştirip yatacağım.
Ses_ Tamam kızım şimdi gidiyorum ama işin bitince çağır. Seninle çok önemli bir şey konuşacağım. Haberin olsun.
Naz_ Oldu canım başka bir şey ister misin? Geldiğin zaman pijama partisi veririz.
Ses_ O zaman bana patlamış mısır da al epey zamandır yememiştim.
Yatmadan evvel annemle biraz sohbet ettim. Babam yine gece vardiyasındaydı. Adam yarın sabah yorgun, argın gelecek. Onun işi de zor. Bu yaz tatilde çalışmak artık bana farz oldu.
Ayşenur’ları ziyarete gittiğimiz günün üzerinden yaklaşık on beş gün geçti. Bu arada ne Muhittin Amcadan bir ses çıktı, ne de Ayşenur’lardan. Haftada iki gün Onur ağabeyin yanına gitmeye devam ettim. Bu arada Seda hanımda sabırsızlanmaya başlamıştı. Ama en güzel haber babamdan geldi. Bundan böyle artık gece çalışmaları yapmayacaktı. Evde akşamları ailece bir arada olmak o kadar güzel ki, İnşallah bundan sonra babamın işini bir daha değiştirmezler. Bu konuda en çok annem mutlu.
Bu arada biriyle tanıştım. Diyebilirim ki ilk defa hayatıma babamdan sonra bir erkek girdi. Adı Erkan bir doksan beş boyunda çok yakışıklı kumral bir genç. Edebiyat fakültesinin kampüsün’de tanıştık. Galiba ona aşık oldum mu ne?
Eve aklım bir karış havada geldim. Bu gün başımdan geçenleri anneme olduğu gibi anlattım. Annemin bana uzun, uzun bakışını kolay, kolay unutamam. Sonra konuşmaya başladı.
Saliha Hanım_ Bak kızım Sen babanla benim, ilk ve son göz ağrımızsın. Biliyorum eninde sonunda hakikaten hayatının erkeği ile karşılaşacaksın, veya karşılaştığını sanacaksın. Bilemem belki de gerçekten karşılaştın bunu zaman gösterecek. Lütfen çok dikkatli ol ve sana erkekler hakkında anlattıklarımı sakın kulak arkasına atma. Adımlarını sayarak at ve dikkatli ol.
Naz_ Ama anne!
Saliha Hanım_ Sözümü kesme. Demin söylediğim gibi adımlarını sayarak at demiştim. Adımlarını sayarken düşünme fırsatı bulacaksın. Bu da alacağın kararında çok etkili olacak. Beni anlıyor musun?
Naz_ Özür dilerim anne. Amacım seni kırmak değildi sözünü keserken. Beni birazcık anla anne. Bu şey hayatımda ilk defa başıma geliyor.
Saliha Hanım_ Biliyorum kızım işte ben de seni bunun için uyarma ihtiyacı duyuyorum.
Naz_ Senin gibi anlayışlı bir annem olduğu için çok şanslı bir kızım ben.
Ortada tuhaf bir durum vardı. Bunu Onur ağabeye de söyledim.Muhittin amca neredeyse on beş gündür gelmiyordu. Neredeyse onu özlediğime inanacağım. Pazar günü Onur ağabey söz verdiği gibi ben dahil, bütün ekibi denize götürdü. Günümüz o kadar güzel geçti ki hepimiz kendimizden geçtik ta ki gece yatıncaya kadar.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.