okumasanız da olur ;
işte öyle bir şey!
sevmek ve sevilmek…
İnsanın yüreğini sevgiye açması ne kadar müthiş bir duygu.
Sevmek mi ,sevilmek mi derseniz bence sevilmek daha hoş bir şey.
Sevmek ; o sonsuz duyguyu,karşılıksız en masumane hislerle amacı sadece sevmek olan.Tertemiz bir duygu.İçinden gelen hislerle sevmeyi sevmek yapmak, paylaşmak.
Sevmek yüreğine doğan bir güneş sanki,pırıl pırıl,sıcacık samimi bir şey.Sen istemesen de yüreğinde yeşeren,seninle olan,içinde açan kokulu bir gül.
Ruhunda gezinen en özel duygu.
Sevilmek; o daha farklı bir duygu.Seni alıp götüren bilinmez bir dünya.Ayrıcalıklı ve de güzel.Güzelliği güzel kılan.Seni ışıl ışıl yapan,cam gibi parlayan,bembeyaz bir duygu.Hissettiğin, yaşamında değişik tatlar ,hazlar bırakan.Sana özel biri olduğunu hissettiren o şahane duygu.Bir çember gibi yüreğini saran sevgi deryası.
Sevgi ;gerçek sevgi.Hep söylerim,hayatta gerçek sevgi yok.Her şey yukarıda yazdığım gibi,yazılarda ,kitaplarda,bir romanın sayfalarında,ya da birkaç satır arasında.Şiirlerde;en güzel sevgiyi anlatan şiirler,içinden geldiği gibi yaşamayı düşlediğin, hayal ötesi dünyayı yazarak paylaşmak.Şiir hissetmektir,duygusuz şiir yazılmaz ki;konuşamadığın her şey imgelerle gizli mısralarda hayat bulur.
Hayat boş,dünya yalan,yaşam ise kaderimizin bize çizdiği bir yol.
Sevgisiz bir dünya yok.Her şeye sevgi.Sevmek ve sevilmek.Dünyanın en tatlı mutluluğu.
Gerçek sevgiyi bulmak o kadar zor ki; sevdim seviliyorum derken,bir anda bir şeyler oluyor,elinden uçup gidiyor.
Gerçek sevgi,ilahi aşk da.Onda; kızmak, darılmak,gitmek,geri gelmek yok.Hep güzellikler var,her şeye sevgi,sınırsızca.
Üç günde unuturum dedi.Unut dedim.Üç gün değil,üç saniyede dedim.Üç saniye bile bekleyemedi,birkaç satırda bitirdi.Gün yüzüne çıkan gerçekler.
Oysa adım adım gel demişti.İlk adımı atmıştım da,beğenilmeyen yüzler,boşa geçen yıllar,geceler,kızgınlıkla mı ,yoksa içinde biriken nefretle mi söylenen bir dünya cümleler.
Çok üzgünüm,gerçek sevgi diye sarılmaya korktuğum işte!
Her şey boş,yalan dünya.Sevgi yazılan cümlelerde,yaşamda öyle bir güzellik yok.
Gerçek sevgi vicdanda.Dokununca acıyan,ağlayan yüreklerde.Kalemin ucundan dökülen tüm güzel hecelerde,kelimelerde.
Sevgi yüreğin sığındığı güvenli bir limandı.Dalgalar aldı götürdü,güvende değilmiş.
Yalan dünyanın sevgi cenneti.Gözyaşlarının aktığı hep ıslak ve nemli gözler.
Sevmek de,sevilmek de yalanmış, bilemedim…
...
bu gece gökyüzü çok karanlık,
ay hilal olmuş,
yıldızlar kaybolmuş,
hayaller gitmiş,
duygular tükenmiş,
yalnızlığım,
anılarım,
birbiri ardına giden,
sevgim,
sevdam,
düşler ötesi ,
hayallerim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.