- 403 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
yeryüzünden notlar
Sicim teorisi derki madde diye bişey yoktur ve boşluktur , aslında vardır ama biz bunu farklı şekilde algıladığımızdan bilincimiz onun bir hacminin olduğunu algılar ve bizde var olduğunu sanarız mantıklıda çünkü atomlar büyük boşluklardan meydana gelir bizde atomlardan meydana geldiğimize göre bizimde boşluk olmamız gerekir ama işin aslı öyle değildir bilincimiz biz varmış gibi davranır kısacası bu gördüğümüz suratlar insanlar bir matematiksel fonksiyondan ibarettir ve bir kuant (enerji ) türüdür. Neyse demek istiyorum ki seni çok özledim ve seni unutmanın en iyi yolu senin bir enerji türü olduğuna inanmam sanırım kendimi basit şeylerle kandıramıyorum ne yapayım ! bende olayı bilimsel açıklama yolunu seçtim senin aslında yok olduğuna ancak kendimi böyle inandırabilirdim eğer ikimizde bir enerjiysek elbet bir gün bir bir meyvenin atomlarında buluşuruz. Yaralanmış ve mutsuz moleküllerinden öperim ozamana kadar bilincinle kal.
YORUMLAR
Etrafımızda gördüğümüz her şey, bizler de dahil olmak üzere, bu Tek Alan’ın farklı iafdelenme-görünme-halleridir. Buzun sudan meydana geldiği gibi, etrafımızda katı olarak görünen her şey, kendi bedenlerimiz dahil olmak üzere Evrensel Enerji alanından meydana gelmiştir. Bu alanın farklı titreşimleri, bizim tarafımızdan farklı maddeler şeklinde algılanmaktadır.
Fazlaca bilimsel oldu ama İnsan tüm enerjisini sevgiden aldığını düşünürsek Aşk bitince
Tükenmişlik hissi duyması normaldir .. mutsuz moleküllerden dahi öpe biliriz yani .:)
Sevgiyle kalınız..
onur altıntaş
Gülümseten müthiş bir seslenişti.. Çok sevdim yazınızı.. :)
Yaralanmış ve mutsuz moleküllerinden öperim o zamana kadar bilincinle kal.:)) Sevgiler güzel kalem