- 1010 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Vakit Dava Vaktidir - Plan Yapmayın Plan
Ozan Arif’in yazdığı ve İsmail Türüt’ün seslendirdiği plan yapmayın plan adlı “Türklük Destanına” Türklük düşmanları-Etnikçiler saldırıya geçtiler.
Mazlum-Der derneğinin suç duyurusunda bulunması nedeniyle haklarında dava açılan bu iki büyük Türkçü yaptıklarının arkasında olduklarını söylediler.Zaten akside bunlardan beklenemezdi.Ozan Arif’in “biz onlara nasıl katlanıyorsak onlarda bize katlanmasını öğrenecekler diye özetlediği dava süreci böylece başlamış oldu.
Çiçi KAĞAN sayfamızda daha önceleri bir çok yazımızda belirttiğimiz Ümmetçi-Tarikatçı kesim eski solcularla kol kola ülkemiz-Türklüğümüz için pek de hayırlı olmayacak bir yola çıktılar.Mazlum-Der düne kadar Türban yasağının kalkması için güya mücadele veriyordu.Bu sayede kendisini toplum nazarında saygın yere oturttuğunu düşündükten sonra asıl amacı Türklüğün Türkiye’den silinmesi için yola zaman geçirmeden koyulmuş oldu.Gerçi biz bunları vatana karşı suç işleyen kişileri desteklerken de görmüştük,bu tutumları bizi şaşırtmadı.
Malumunuz Fethullahın zaman gazetesi zaten her fırsatta ülkücülere saldırmayı ve yayın organlarında solcuları,ateistleri Türklük düşmanlarını içinde barındıran ülkemizi kimliksizleştirerek ülkemizin direncini kırarak ABD’nin kuçağına düşürmeyi hedeflemektedir.Zaman Gazetesinin Türklük düşmanı kadrosunun elebaşları ;Ali Bayramoğlu,Elif Şafak,Attila Yayla,Mümtaz Türköne,Etyen Mahcupyan(şimdi Hırant’ın Gazetesinin G.Y.Müdürü) ve diğerleri.İşte Zaman gazetesinin solcu-Ümmetçi yazarı Ali Bayramoğlu yazdığı makalesinde Radikal,Milliyet,Hürriyet gibi gazetelerden Ozan Arif,İsmail Türüt ve İzmir Baro başkanına savaş açılması için destek istemiştir.Aslında istediği destek Türklüğe karşı savaş ilanı isteğidir.Ülkücü kardeşlerimize Fethullah Tarikatının amacını anlatmaya çalıştık,bazıları bizi anlamadı.Ama sanırım bundan sonra anlamamaları için aptal olmaları gerekecektir.
ABD’nin çıkarlarını savunmak için kurulan Fethullahın tarikatının tarikat okulları sanki Türkiye lehine imiş gibi gösterilmeye çalışılmasını da anlamışlardır.Halbuki birçok yazımızda açık açık belirtmiştik UNESCO’nun Fethullahın Afrika’daki okuluna yaptığı para yardımı bir tesadüf eseri bir iş adamının müdürün masasında ki UNESCO çekini görmesi ile ortaya çıkmıştı.Sadece bu olay bile Fethullah tarikatının okullarının amacını göstermeye yeterlidir.Bide forumumuzda yazdığımız “Gen Virüsü” konulu yazımızla yan yana getirilince Fethullah ve ABD’nin ABD lehine nasıl bir işbirliği içinde olduğu gerçeği ortaya çıkacaktır. Bazıları hala bunlara senaryo deme gibi bir gaflette bulunmaz dün senaryo diyenler söylediklerimizin tek tek ortaya çıkması ile şaşırmaktadırlar.Zaten yakın bir zamanda Anayasa değişikliği sonucu tarikat başı Fethullah ülkeye dönecektir.
Bazı ülkücü arkadaşlarımızda hala TSK’nın içerden gelen tehditlere karşı koyabileceği düşüncesi çok gülcüdür.Ama benim bu konuda bazı endişelerim oluşmuştur.28 şubat olayı ve internet bildirisi olayı AKP-Ümmetçilerin ne kadar çok işine yaramıştır.Ben bunların ileriyi görememekten kaynaklandığını artık düşünmüyorum.Bazı arkadaşlarda belki benim gibi düşünüyor ancak göz bebeğimiz TSK ya bunu yakıştıramıyoruz.Kenan Evren’in eyaletlere ayırma sözü hala kulaklarımızda çınlamaktadır.
Bütün bu olup bitenlere karşı MHP ne yapıyor? Koskocaman bir hiç.Yaptığı tek şey tribünden sadece izlemek.Ülkenin temelleri yerinden sarsılmaktadır MHP’nin ise basireti bağlanmıştır.Artık anlaşılıyor ki devlet Bahçeli ve ekibi bizim için lüks.Artık Ülkücüler bu lüksü kaldıramaz.Bize Ülküsünü ölümüne savunacak bir siyasi otorite gerek.
Yarın çok geç olabilir.
Vakit susma vakti değildir.
Türklük düşmanları(solcular,ümmetçiler,tarikatçılar,AB’cil er, ABD’ciler, masonlar,kimliksiz sermayedarlar-yeşil renklisi-renksizi) kol kola adım adım değerlerimizi tarumar ediyor bizden çıkan cılız sesten başka bir ses yok.Nerede Ülkücülerin o 80 öncesi gür sesi?Yoksa bizde mi devşirildikte haberimiz yok?
Yıllarca İslam sömürüsü yaparak milliyetçi-vatansever Türk evladının cebinden en kutsalı için paralarını esirgemeyen bizler kendi paralarımızla vuruluyoruz.Paralarımızı araklayanlar basın-yayın organlarında,kurdukları sivil toplum örgütleri vasıtası ile Türklüğe karşı kin ve nefretlerini kusmaktadırlar.
Susacak mıyız?
Yoksa davamızı savunacak mıyız?
1-Öncelikle İslam sömürüsü yapan Milliyetsiz-Ümmetçi tarikatlara hoşgörü göstermemeliyiz.
Kurban derilerimizi vermemeliyiz.İslam adına para tuzağı olarak açtıkları Kuran kurslarına ,Tarikat yurtlarına bir kuruşunuzu bile vermeyiniz.Çocuklarınızı da bu yönde eğitin ki ülkenizin geleceğini karartmayın.Sizi sizin paranızla vurmalarına yada 2.bir Cezayir olmayalım.
2-İslam’ı öğrenmeyi birilerine havale etmeyelim.Hem dinimizi yanlış öğretiyorlar ruhban sistemli bir inancımız oluyor ki Allah nezdinde imanımız nasıl karşılanır o da sizin takdiriniz.
Ayrıca tarikat sisteminde aklımız elimizden alınıyor,sizin yerinize tarikat şeyhi düşünüyor.Size ruhsuz beden olma olgusunu veriyor.
3-Mutlaka her şartta tavrınızı,desteğinizi, inandığınız değerlerden yana, şahsi menfaat peşine düşmeden koymanız gerekiyor.
Örgütlenmek ve örgütlü hareket etmek karşıdakilere çaldırıcılık noktasında etkili olacaktır.
Okuyun,araştırın,sorgulayın ve fikrinizi yayın.
Değerlerimize karşı saldıranlara karşı hoşgörülü olmayın.
Türkiye, Türklerin oluncaya kadar,Türk-İslam ülküsünün gerçekleşmesi uğruna yılmadan, korkmadan çalışın.
NOT : BU YAZIYI BUNDAN 10 YIL ÖNCE BU GÜNLERİ YAŞAYAÇAĞIMIZI BİLDİĞİM İÇİN BU YAZI UAZILMIŞTIR. Cemaati deşifre eden cicikagan sitemde 2006 yılında yayınladım yazılarımdan bir tanesi. Çeşitli baskılardan sonra sitem hukuksuz bir şekilde kapattırıldı, bir çok yazı arşivim silindi. Siyaailerin körlüğü yüzünden Allahın yüzümüze baköası sayeainde uçurumun dibinden döndük.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.