- 476 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-20
GEÇMİŞİNİ ARAYAN KIZ BÖLÜM-20
27 Temmuz 2001/
Dr. Onur’un not defterinden
Dr. Onur_ Evet beyler ve Seda hanım. Biraz sonra merakla beklediğiniz kızımız Naz, bu kapıdan içeri girecek. Sizlerden tek istediğim sorularınızla onu bunaltmayın. Zira eğe varsa son gelişmeleri bize kendisi anlatacaktır.
Henüz lafımı yeni bitirmiştim ki kapı iki defa tıklatıldı. Bu sırada saat tam on/ otuzu gösteriyordu. ‘’ İçeri gel’’
Dr. Onur_ Naz gel kızım. Şu kanepeye otur. Naz’ı herkesin görebileceği bir yere oturttum. Biraz tedirgin olmakla beraber, sessizce gösterdiğim yere oturarak daha evvel görmediği üç kişiyi incelemeye başladı.
Naz_ Misafirleriniz olduğunu bilmiyordum. Onur ağabey.
Dr. Onur_ Önce buradakileri seninle tanıştırayım. Sonra konuya gireceğim. Hanımefendi Seda hanım kendisi deneyimli bir medyumdur.
Md. Seda_ Tanıştığımıza memnun oldum Naz. İnşallah seninle iyi anlaşacağız. Şu andaki duruşunla çok cesur bir kız görüntüsü veriyorsun.
Dr. Onur_ Arkadaşım psikolog doktor Can.
Dr. Can_ Merhaba Naz. Bundan sonraki çalışmalarımızda desteğine ihtiyacımız olduğunu bilmeni isterim.
Necmi_ Ben de Necmi Tanıştığıma memnun oldum.
Onur ağabeyimin gösterdiği yere oturdum. Odada bulunan her kes uzaydan gelmişim gibi bana bakıyordu,işin komik yanı konuya nereden gireceklerini kestiremedikleri için kıvranıp duruyorlardı. Bütün tedirginliğimi üzerimden atmıştım. Onları fazla kıvrandırmadan konuya girsem iyi olacak galiba.
Naz_ Dün gece benimle bağlantı kudu Onur ağabey.
Dr. Onur_ Nasıl yani seninle irtibat mı kurdu?
Naz_ Bunda şaşılacak bir şey yok. Eğer yardım istiyorsa bir şekilde benimle irtibata geçecek.
Ps. Can_ Nasıl yani bu mümkün değil.
Naz_ Oldu o anlattı ben dinledim.
Md. Seda_ Peki sana neler anlattı kızım? Ama daha önemlisi nasıl konuştu?
Naz_ Çok basit beynimin içine girdi ve anlattı. Onu hissettim.En doğru tarif bu olmalı. Size başka türlü anlatamam.
Md. Seda_ Şimdi başlayabilirsin. Sabırsızlıkla neler söylediğini anlatmanı bekliyoruz.
Naz_ Akşam yatmak üzere hazırlanırken, birden bana seslendiğini duydum. Sağım, soluma bakındım ama odamda benden başka kimse yoktu. Buna rağmen duyduğum ses konuşmaya devam ediyordu. Çok olağan üstü bir durumla karşı karşıya olduğumu anladım. Burada size nasıl aktarayım ki. Benim korkmamam için çok yavaş ve beni sakinleştirici bir şekilde konuşmasına devam ediyordu.
Ps. Can_ Devam et kızım.
Naz_ Aynen kelimesi kelimesine şunları söyledi ‘’ ben, sen değilim. Beni azat et lütfen. Başka türlü huzura kavuşamam. Yalvarıyorum sana benim adım sizin taraftaki yaşamımda muhittin idi. Şimdi bir adım bile yok.’’
Naz_ Bana bu şekilde hitap ederken onun görüntüsüyle karşı karşıya geldim. Saçları bembeyaz, elli, altmış yaşlarında nurani bir yüze sahip ızdırap çeken bir adamın görüntüsü oluştu beynimde.mutsuz ama umutlu bir şekilde bana bakıyordu.Hareketlerinden anladığım benden yardım istiyordu.
Md. Seda_ Aman Allah’ım inanılacak gibi değil.
Ps. Can_ Bunları senin uydurmadığını nereden bilelim Naz?
Naz_ Tahminim odu ki bu kadarla kalacağını sanmıyorum.Bana inanın somut delillerle gelip hepinizi ikna edeceğim. Tabi sizlerde bana yardımcı olursanız.
Dr. Onur_ elimizden ne gelirse her türlü yadımı yapacağız. Kendi hesabıma söz veriyorum.
Md. Seda_ Bende söz veriyorum kısaca hepimiz sana elimizden gelen yardımı yapacağız.
Naz_ Anlaştık o zaman benden haber bekleyin.
Devamı var