- 562 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Bayramın Mübarek Olsundan Geçmiş Bayramın Mübarek Olsuna Geçiş
Bayram ; yıllardır tartışılan çözümü belli olan ama bir türlü uygulanamayan ayrıca sorunu malesef 5-10 yaşlarındaki çoçukda arayan bir kitle var.Özellikle son yıllarda bayram tatili kelimesinin sadece tatil kısmı insanların dikkatini çeker oldu çünkü bu dönemde insanlar bütün yorgunluğunu atmak ister oldu evi geçindirmek için çalışan babadan , evin işinin yorgunluğunu atmak isteyen anne bayramın sadece tatilini yani akraba ziyareti , büyüklerin elini öpmek , küçüklere para vermek değilde güneşlenmek , denize girmek akla gelir oldu.İnsanlar ziyaretlerini bayramdan sonada yaparım düşüncesiyle tatile gidiyor acı olan gerçek ise düşüncenin yerine getirilmemesi sadece bayramdan bayrama görülen teyzenin , dayının bir 365 gün daha bekletilmesi. Bu olayın başka bir senaryosunu anlatmak gerekirse bayramdan sonra yolda , otobüste görülen akrabalarla olan muhabbet "Geçmiş Bayramın Mübarek Olsun"diye başlar ayrıca bu muhabbetler bazen öyle yoğun olurki insan düşünmeden edemez bu insanlar neden zamanında bayramlaşmadı diye sonra tüm bu yaşananları gerçekleştirenler yani işi yeni nesile atanlar "Nerde o eski bayramlar!!!" der bende onlara şunu derim bayramlar eskimedi eskiyen o saf ve temiz duyguları kaybedenler sizlersiniz derim. Yaşadığımız zorlu hayat biz büyüdükçe sorumlulukları ve bilincimizi arttırdığı için o saf duygular kaybolur ve arkamızı döndüğümüzde hatıraların şimdiyle kıyaslar ve değiştiğini düşünürüz oysa ki olay kişiseldir mesele bu kadar basittir.
.................................AYDOĞAN............................
YORUMLAR
Yabancılaşarak çağdaşlaşmak ülkemizin gençliğimizin sonu olacak.Değerler unutulmamalı!Tebrikler