- 472 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ne Kadar Tanıyoruz Birbirimizi
Arkadaş! Hayat dolambaçlı yollardan geçerek ilerliyor.Peki neden düz değil?Bunun böyle olmasını yaratan mı ? istedi.
Böyle düşünmek topu atıp ,başka çare yok diye yakınarak mı ?geçireceğiz zamanı.
Ben ne kadar biliyorum ,senin çocukken aldığın yaraları ,kendin de biliyormusun ?acaba.
Sen kendisini kadar tanıyorsun ya da ben kendimi.
Ruhuna yapışan acılarını ,özlemlerini ne kadar biliyoruz.
Arkadaş saydam olsaydık , dahamı az korkardık, yoksa daha mı ,çok üzerdik birbirinizi.
Yoksa birbirimiz de kendi çocukluğumuza görüp, anlamıydık birbirimizi.
Alnında yazacak kimin ne olduğu.....
Bu söz çok güzel ,kimse saklamadan kendini ve belki de maske olmayınca ,güven artacak , anlayıp yardım edeceğiz birbirimize .Bunu anlatmak içindi bu söz belki de.
Arkadaş gel çıkalım dolambaçlı yollardan ,bir olalım saf ve şeffaf.
Anlayıp güvenelim birbirimize.Kötülüklerin kökenini kurutalım el ele verelim.
Ve aynı acıları yaratmayalım evlatlarımıza ve diğerlerine.
Bilelim kökenin de ne var yaptıklarımızın ve birlikte saralım yaralarımızı
Ele. dümdük yürüyelim yaşam yolunu sevgiyle
Yok edelim bizi uzak ve kötü kılan tüm enerjilerimizi
Seni var olduğun için seviyorum yazıyı okuyan ve okumayan tüm güzel yürekleri.
Sevgi olsun düsturumuz kalp olsun pusulamız , kendimiz ruhumuzun güzellikleri olsun hedefimiz.