- 1319 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ONURLU YAŞAMIN ÖNEMİ*
ONURLU YAŞAMIN ÖNEMİ
Kimine göre onurun hiç önemi olmaz. Kimine göre onur şereftir şandır. Hayat öyle çıkmazlara sürükler ki insanı, kimi sefalet içinde, kimi de varlık içinde “bir serüven gibi” yaşar hayatı...
Acı hayatın sert darbeler vurmasıyla kırılır hayallerimiz. Aile içi deprem rüzgârları; gürültüler, patırtılar, hayata küsen insanların çığlıkları, feryatların anbean donuk bakışlarımızın şaşkınlığı içinde olumsuzluk kaygılarıyla yaşamın sürmesi...
Bizler hep yolcuyuz, bir yerlere gitme peşindeyiz. Ulaşmak istediğimiz amaçlar içindeyiz. Ruhumuzun derinliklerinde yaşayan o sevgi, giz dolu bakışların içinde hapsolmuş gül kokulu sevgimizi arıyoruz gizlice...
Asi bir rüzgâra dönüşüyor içimizin hüzünleri. Yaralar derinleşiyor yüreğimizde. Kendimizi unutarak hayat yükünün muhasebesine başlar beynimiz. Acıyla gülümseyen yüzümüzün diğer maskesini taşır olduk matem içinde...
İnsan bir şeye kendini verdimi, her şeyini kaybediyor farkında olmadan. Kaybetmemek için doğru yaklaşmalıyız her olguya. Hayata bembeyaz sayfa açmak varken; insanların kendini “ateşe atmasına” hiç anlam veremiyorum...
Onur yaşamımızın bir parçası. Asla kaybeden olmamak için doğruluk içinde adım atmalı ve onurlu bir hayatı düşlemeliyiz mavilikler içinde...
Mehmet Öksüz
YORUMLAR
İnsan ne için yaşar?
Haysiyetli bir ömrün sancağını taşırken zaman zaman yaftalanırken...
Özrü ise yürek dolusu bir sevgi ile hayatına ve değerlerine sahip çıkmak iken...
Ağır olan yükün her eklentisinde yaşama sevincine darbe alsa da...
Bazen hayatla aramıza sokulan nifak ve mutluluğun de neye denk düştüğü...
Sahte dünyanın sahte yüzlerini yok sayıp asil bir duruş sergilediğimiz kadar yalnızlığı belki de onurlu yaşamın bir özeti olduğu ve...
Kabına sığmayan bir an nasıl ki baskıya maruz kalıp susturulmak istenirken...
Yüreğin ritminde egemen olan ise umut ve inanç iken...
Kutluyorum, efendim.
Saygılarımı iletiyorum.