Bir OF Çeksem...
Siyasilerden kim giderse gitsin de yeter ki konut fiyatları düşsün…
Bu ne ya hu!
2 yıl önceki fiyatlarla şimdiki fiyatlar arasında neredeyse yüzde 80 artış var.
Yabancılara konut, arsa satışları bir an önce durdurulsun.
Öz vatanımızda parya olmaya devam mı edeceğiz?
1 EURO, 1 DOLAR’IN 3 TL OLDUĞU BİR ÜLKENİN VATANDAŞI YABANCILARLA NASIL REKABET EDEBİLİR Kİ.. Devamlı olarak 3’ün 1’ini almaya devam eder.
Eyvallah!
Amenna!
İngiliz de insan, alman da insan, arap da, fars da vb milliyete, cibilliyete sahip olanlar da insan da…..
Satmayın bunlara kardeşim, ne toprak, ne ev, ne yazlık, ne kışlık…
Akdeniz’i Avrupalılar parsellemeye başladı
Karadeniz’i Araplar..
İçten içe Anadolu’nun iç kesimlerine doğru kayacaklar, yayılacaklar…
Kentsel dönüşüm, fakir ve orta gelirliyi vurdu.
Çözüm süreci ve sonrası yine fakir ve orta gelirlinin evladını vurdu.
Ya hu bir köprü yaptırıyorlar devlet garantili, yandaş şirketlere tamam, eyvallah’da geçişücreti bile dolar üzerinden hesaplanıyor. Böyle millilik mi olur? 115 TL diyorlar insafsızlar, izmit geçiş köprüsüne..
Dış politikamıza ne demeli..
Mısır da, İsrail de, Suriye de, Rusya da, İran da pabucu ters giydirmeye başladı devletimize…
Ekonomi duvara toslamak üzere,
Dış politika zaten toslamış,
Adalet desen hep güçlüden yana…
Eğitim, sağlık sektörü Allah’a emanet…
70’li ve 80’li yılların gençlerin sözlerine bakarsak,
Şükür evladım,
Peki, neye şükür?
Rabbim, devlet bozgunluğu vermesin..
Amin anne, amin baba’da..
Zaten ortada seni, beni düşünen bir devlet yok ki..
15 yıldır bir fiil gündemi takip ediyorum…
Millete gösterdikleri VEREM, Razı ettikleri SITMA.
Dini de, sağcılığı, solculuğu da, ülkücülüğü de, askeri, polisi de, teröristi de hep bizi koyun gibi gütmek için kullanmışlar/ kullanıyorlar…
Basın yayın kartellerin ve siyasi kalpazanların ellerinde…
Eski şair ve yazarlarmız da 70-80 li yılların kafasında…
Hacı amcam da banka kölesi, komünist amcam da, ülkücü dayımda, kemalist abim de banka kölesi, faizin kölesi...
Bu yazıyı okuyan ya da okuyacakların çevresinde bankaya bulaşmadan bir toprak sahibi, konut sahibi, araba sahibi olabilen var mı?
Esnaf da, memur, işçi de, yargıç, savcı, asker de, bankaya gebe...
Kimse çalıştığı işin karşılığı aldığı ücretle ne düğün yapabiliyor, ne hacı olabiliyor, ne ev araba alabiliyor, ne de çocuklarına düzgün bir sağlık ve eğitim olanağı sunabiliyor!
2000’li yılların gençliğine, 2030 ‘lu yılların gençliğinin küfür etmesini istemiyorsak, 2000’li yılların gençleri aklına başına alsın…
2000’li yılların gençliği, Hz. İbrahim gibi atalarının putları kırsın ki, 2030’lü yılların gençliği bizim kafamızı kırmasın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.