- 491 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU DÜNYAYA ACI ÇEKMEK İÇİN YARATILMADIK!
Muhterem Dostlarım; Sizlere hitabım hep dostlarımıza tekliftir..Herkesin yaşama bir bakışı vardır..Bende amatör bir yazar ve şair olarak keşif ve görüşlerimi dostça teklif ediyorum...
Doğal yaşamda diyeyim buna insanlar da dahil, her şey kendi kaderi doğrultusunda ilerleyen bir akışı var..Oluşur,gelişir ve değişir..Bu kural yaşamda ki her şey için geçerlidir..Bununla birlikte zıtların birliği kuramı da var..
Zıtlar hem zıttır hem birlik halindedir..Mesela iyi ve kötü,güzel çirkin,pozitif ve nagatif gibi..Yaşamda kendi karşıtı olmayan hiç bir şey madde yoktur..Aslında bir dert kişiye derman dır..İçinde her şeyin bir hayr vardır...Gülü severiz ama dikenine de katlanırız..Yani hayat yaşamında her şey oluşur,gelişir ve değişir..Bu bilgide dahi böyledir..Ama çok bilgi akıl edebilirmi o ayrı konu..
Yani iyi ve kötüyü ele alırsak,Bir aç insan ekmek çaldıçirkin ve kötü..Ama onun için kötüde olsa karnı doydu iyi ve güzel..Yani yaşam zıtların hem birlik halinde hemde zıt olarak devam eder. Her şey,kendi kaderi doğrultusunda oluşur,gelişir değişir..Bu ilke insanın bilincinde ise,akıl devreye girdiğinde,kişi kendini ölmeden de değiştiriyor..Ölünce ise bize üflenen şey, nicel bir durumdan nitel bir sıçrama yaparak gerçek yaşama geçiyor..
Sevgili dostlarım, yaradan bizi bu dünyada acı çekelim diye yaratmadı..Hayatın bu işleyişini anlamaynlar, kendilerine doğru yada yanlış üretirler zihinlerinde..Zihinde biliyorsunuz duygu kökenli dir..
Kişiler oluşan bu doğru ve yanlışları uygulayayım derken ,zayıf düşerler ve beyinlerde bir kilitlenme oluşur.Ve dahi yaşamına korku ve kabuslar hakim olur..Hal bu ki,zıtların birliği kuramına göre,mutlak doğru ve yanlış yoktur..Kendimize kendimiz zarar veriyoruz..Kendi düşüncelerimiz zarar veriyor..Yaradan aslında bizi seviyor ve bize kendinden üfleyip yeryüzünde halifesi yapıyor..
Dostlarım buraya daha önceki tekliflerimi yazacak değilim hepsi malumunuzdur..Seçimlerinizi değiştirin..Yani mutsuz iseniz,yanlış hareketler sonucudur ki karşılığı mutsuzluk..Sevgiyi seçenin yaşam gemisi sevgi olur ve nitel sıçrama sonucu geçeceğimiz sonsuz yaşama sevgi hakim olur...Unutma sevgi ve vijdan ikiz kardeştir..
Hekesin korkularından sıyrıldığı ve sevgiyi hakim yağtığı bir yaşam dileğimle...
HERKESE SELAM VE SEVGİLER... heart ifade simgesi
HASAN BELEK 30-04-2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.