- 505 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GÜZELLİK YARIŞMASI
GÜZELLİK YARIŞMASI
Dünyada yaşadığımız müddetçe her gün yeni bir şeyler öğreniyoruz. Bu öğrendiklerimizin bazısı bizi sevindirirken bazısı üzüyor. Üzüntümüz dünyanın gidişatı ve âlemi İslam’ın geldiği noktadandır.
Dünyanın yaratıldığı günden bu yana üzerindeki insanlar yeni icat ve buluşların peşindelerdir. İcat ve buluşların tamamı insanoğlunun faydasınadır diyemeyiz. Şunu tereddüt etmeden söyleyebiliriz ki, bütün buluşlar mucitlerin faydasınadır.
Dünyanın insanların emrine verildiğini ve insanın halife yapıldığını bildiğimiz için insanoğlunun araştırıp yeni icat ve buluşlar yapmasını destekliyoruz. Ancak bir kuralımız var. Allaha ve Resulüne karşı olmamalıdır.
İnsanların bazıları kendilerindeki aklın, kendi marifetlerinden sanmalarından dolayı şımarıyorlar. Bilgi ve şımarmanın zirvesi de inkâr olabiliyor. İnsanoğlunun imtihanını olan şeytanın bilgisiz olduğunu mu zannediyorsunuz.
Günümüzdeki şımarmanın en büyük göstergesi moda dünyasıdır. Moda dünyasının karşısında olduğumu düşünmeyin. Ben modayı ve modacıları takip ve taklit etmek istiyorum. Fakat bu modacılar beni tatmin edemiyor.
Müslümanın moda konusundaki örnek alacağı insan, peygamberimiz Hz. Muhammed Mustafa (sav) olmalıdır. Yoksa hiçbir zaman kurtuluşa eremeyecektir.
Şimdi de haberlerden duyduğumuza göre Mısır’da “Tesettürlü Güzellik Yarışması” yapılacakmış. Şimdiden Müslüman ülkelere ve Müslümanlara hayırlı olsun.
Tesettürlü güzellik yarışmasının amacı ne acaba?
Bu aynen şuna benziyor. Müslüman ülkelerde ilk yapılan normal güzellik yarışma birincilerini genellikle dünya güzellik yarışmalarında dereceye alırlar. Neden?
Bu Müslüman ülkeler dünya derecesi yapmanın kendilerince de mümkün olduğunu görsünler ve devamlı katılsınlar diye.
İkinci bir sebep de Müslüman ülkeleri de bu organizasyonun içerisine dâhil edip İslam tesettürünü yıkmak için.
Diyeceksiniz ki, o halde senin derdin ne?
Bak üstelik bir de tesettürlü güzellik yarışması değil mi?
İşin aslı o değil bence. Bence bu zehri, tesettürlü ülkelere de sokabilmek. Bu güzellik yarışmaları neden yapılır bilen var mı?
Ben şimdi kalksam kapitalizmden bahsetsem diyeceksiniz ki, yine işi kapitalizme bağladı.
Peki, o zaman siz söyleyin bunun izah tarzı nedir?
Müslüman bir kadın kime ne maksatla güzel görünebilir?
Müslüman kadın dünya güzellik kraliçesi seçilse, kendisi hangi sektörde ve nasıl para kazanır?
Müslüman bir kadın dünya kraliçesi olunca kime ve kimlere hoş görünmek zorundadır.
Hani kadın dernekleri?
Hani Müslümanlar?
Hani kadına değer veren insanlar?
Ben, Fransa’daki icat edilen dansa, İstanbul’dan ferman yazan ve sağlığında fermanını uygulatan Osmanlı Devleti Padişahı Kanuni Sultan Süleyman’ı hatırladım ve bir kere daha takdir ettim. Allah gani gani rahmet eylesin.
İşin aslı kadın dernekleri bütün güzellik yarışmalarının karşısında olmalı. Günümüzdeki birçok kadın sömürüsü ve cinselliğini ön plana çıkararak yapılan işler kapitalizmin oyunu olduğundan bu dernekler ve kadınlar tarafından, kadınların eşitlik ve iş hayatına adaptasyonu olarak gösterilmektedir.
Hiç kimse kendini ve toplumu aldatmaya çalışmasın.
Kadının güzeli tesettürlüde olsa podyumda değil, yaşadığı evde, çalıştığı işyerinde ve yetiştirdiği çocuklarla seçilir.
Kapitalizm kadını ekonomik bağımsızlık diye aileden koparıp istediği podyumda oynatmak istemektedir.
Muhabbetle!..
06.04.2016
Osman GİRGİN
[email protected]
osmanlıhaber.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.