- 633 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEDEN, KİME, NE İÇİN, İÇİMİZDE SAVAŞIYORUZ.(1915-2016=101)
NEDEN, KİME, NE İÇİN, İÇİMİZDE SAVAŞIYORUZ.(1915-2016=101)
--Dört tarafımızdan 1915 teki gibi, köpekler ürüyor. İçeride ki köpeklerden de sesler geliyor, Sanırım, bizde buradayız, kapıyı içeriden açacağız bekleyin diye ürüyorlar.
--Doğuda, güneydoğuda, Çanakkale’de, siperlerde omuz omuza verip savaşır iken, kuru ekmeği bölüşürken, hiç kimse bir birine, Türkmüsün, Kürtmüsün, Çerkezmisin, Alevimisin, Sunnimisin, Lazmısın, A partidenmisin, B partidenmisin diye sormadılar. Düşman bu topraklara girerse, cephe gerisinde, Analarımız, kız kardeşlerimiz, evlatlarımız var, düşman girmesin bu topraklara diye savaştılar. Topraklarımızı vermediler. Şehit oldular.
--Güneydoğuda ve doğuda, italyanı, ingilizi, amerikası, İsraili, rusu, almanı ve fransızı sana kürt devleti kurdurmaz. Seni ön ayak eder, karıştırır bu toprakları, sonra işi bitince ilk kurşunu kürtlere sıkar. Çünkü amaç bu güzel toprakları ele geçirmek. Az düşünün.
--Alevi-sunni deyip, a partisi, b partisi deyip seni beni bir birimize düşürerek içerden zayıflatmak. Bunun tekrarını bu millet ve topraklar çok yaşadı. Biraz daha düşünün. Her 10-15 yılda Türkiyemde, alevi sunni, terör, kürdistan, din laiklik gibi garip garip iç çatışmalar yaşıyoruz, yaşatılıyoruz, kimileride uşaklık yapıyor. Hep beraber düşünelim.
--Ev sahibi uyandı, ey köpekler. Ne içeriden ne dışarıdan ürseniz de, bu millet sesinizi kesecek.
--Her zaman, birlik ve beraberlik içinde olmalıyız. Devletimizin yanında dimdik ayakta olmalıyız. Bırakın, a partisini, bırakın b partisini, bırakın hiç sorun yokken alevi-sunni, Türk - kürt meselelerini, kendimizi yemeyelim, yedirtmeyelim. Köpekleride, hem dışardan hem içerden ürmesine engel olalım. Göreceksiniz, Türkiyem, bir dünya olacak.
Saygılar
Mustafa Ali Akbaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.