- 591 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Delilik Sanatı
İnsanoğlu olup da deli olmayan var mıdır? Herkes içinde delilik taşır...
Sadece kiminde az kiminde fazla...
Ama mutlu olanlar deliliği içinde barındıranlar değil, dışa vurarak, yaşayanlar, yaşama cesareti gösterenlerdir...
Bu yüzden hayatın hiç bir tadını güzelliğini kaçırmazlar...
İçlerinde kötülük barındırmadıkları gibi hayattan kötü duyguların silinip yerine yaşama sevinci güzellikleri bırakırlar...
Onların olduğu yerde neşe, sevgi, huzur vardır...
Hayatı dolu dolu yaşamak vardır...
Etrafınızda böyle insanlar varsa bir günde dört mevsimi yaşarsınız...
Deli olmak her zaman akıllı uslu olmaktan iyidir... Dertler, kötülükler, riyakarlık... Her zaman hancı değil yolcudur...
Deli olmaktan delilikten korkmayın ruhunuz için...
Ruhunuzu günde en az bir delilikle şımartın yada en az bir deli arkadaş edinin...
Tüm hastalıklara iyi gelir...
Hepsinden önemlisi özgürlüktür...
İçinden geldiği gibi yaşamaktır ve asla yaşlanma yoktur...
Ruhları her zaman çocuktur ve gençlikle sınırlı kalır...
Delilik hayatta ki en büyük sanattır...
YORUMLAR
İnsanları akıllı deli diye keskin çizgilerle ayırmak doğru değildir, çünkü deha ve sanat birimsel aklın külli akla ve derin bedii duygulara açılışıdır.
İlaç almak zorunda kalanlar bu yüksek durumu kaldıramayanlardır, bu durumu sindirenler, dengeli olanlar dahi ve sanatçılardır.
Benim derdim, ilaca mahkum bırakılan delilikleri kurtarmak, bunun ilacı aslında sadece insanin içindeki mutluluk enerjisi...Saygilarimla
Pınar CETIN
Selam ve sevgilerimle sağlıcakla kalın
Pınar CETIN
Selam ve saygılarımla sağlıcakla kalın
Erasmus ' Boşuna ''Deliliğe Övgü'yü yazmadı...
''İnsanoğlunun tüm zincirlerden kurtulmasını ve salt özgürlüğe ulaşmasını delilik değil midir?''Bence yaşadığımız sürece delilik hakkımızı saklı tutalım... Kim bilir en olmadık yerde, en zor an'da bizde bir delilikle hayatın çarkının dışına atarız kendimizi.. Çark dönsün altında ezilenler ezilsin. biz artık o çarkın dışında da yaşarız...
Güzeldi...
saygılar
Pınar CETIN
Selam ve saygılarımla sağlıcakla kalın