- 981 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Mümtaz Dost!arım
Maalesef böyle bir dünyada yaşadığıma hergün sövdüren çok değerli dost,arkadaş ve kardaşlarım var.Üstüne cila olsun diye ….daşlarım var…Desem ki hiç yalan söylemezler…asla ihanet etmezler…hiç de dönek değiller…sizi asla satmazlar desem….eminim yüzünüze bir gülümseme yayılacak…
hadi ordan .! diyeceksiniz..
Evet hadi ordan denilecek kadar mütevazi,sadık,edeb mihengi çevre olmuş…Altı kaval üstü şişhane bir güruh…Eger menfaatleri sizi gösteriyorsa her türlü numara onlara mübahtır…İşleri biterse tuvalet kagıdı yerine kullandığı hissini oluşturmak için kesinlikle utanmadan,haya etmeden sırıtarak “hakkını helal et…! “ derler…
Netice yaratılan bir kul ve insanız…Bir noktadan sonra patlıyor ve sunturlu bir kahır ediyorsunuz…Her türlü hakkı ye,çal, o değilmiş gibi çık ortalarda masum kulisi yap…Kimi kandırdınız…Rabbil Alemiynide kandırabildiniz mi..?
Oraya gelince tıssss…Bu alemleri ve kainat herşeyiyle yaratmaya muktedir olanRabbilAlemiyn…Hesabı eksik yada taraf tutarakmı yapacak bellediniz…?Zavallı olduğunu idrak edemeyecek kadar zavallısınız..
Bazen sohbetler edilir…İş gelir hakkaniyete dayanır.Bakarsınız ,dinlersiniz ve tek hakkaniyeti tanıyamayan galiba benim hissine kapılırsınız ya…İşte o hissi algılamanıza yardımcı olan çoook değerli yakınlar ..!epey bir destekte bulunurlar…
Hele de sizin sırtınızdan geçeceği bir köprü varsa…Vay gele halinize…Sürekli nasılsın..?Yapacagım bi şeyler varmı..? vs… taciz edilirsiniz…İstediği tavizi koparttıysa ..yavaş yavaş ya da aniden aradaki köprü yıkılıverir…Yok siz yemediniz ve o tavizi vermedi iseniz…arkanızdan neler söyler ve neler uyduruverirler…
Sual eylersin ..Müslümanım der..Kitabını hiç açıp okudun mu? Yok ben arapça anlamam ki savunması tam karşınızda kale gibi durur…Israrcıdır…Tavizi yoktur…Be mübarek anlamadığın içeriğini algılamadığın din nasıl bir şeydir öyle..!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.