HATUNDAN SON MEKTUP
HATUNDAN SON MEKTUP.
16.06.&... Tarihinde sana olan derin duygularımın çıkmaza girdiğini fark ettim güne seninle başlayışım beni daha çok kişiselleştirmeye başlamıştı.
Sana olan ilgim her geçen gün daha fazla büyüyor benı görmemezliğin seni bana delidolu çekıyordu. Gelişi güzel bakışlarında sigaraya süzülen elin
rüzgara bıraktığın saçlarınla birlikte sen’i hep bir köşeye bırakıp seviyorum diyordu.Gözlerin kayboluyordu gecenin deminde şafak sökmeden az önce gecenin en karanlık anında
sarhoş buluyordum seni kimden bahsediyordun bılmıyorum.Soğuk ve kimsesiz olduğunu mırıldanırken işde tam zamanı diyerek kavrıyordum bedenini.
Kız kardeşine olan derin sevgin benı sana daha çok bağlıyordu onu üzmekten korkarsan beni daha çok sahiplenebilirdin.
Annenin seni geceler boyu beklediğini ona olan bakışlarında görüyordum. O halde seni bir ömür boyu bekleyebilirdim bunu hiç düşünmeden cevapladım.
EVET SENİNLE BİR ÖMÜR..
Aradan tam 26 gün geçti o 26 gün boyunca düşüncelerim gelip gidiyordu bu konu da enfikir olamıyordum onunla bir gelecek kurmaya varmıydım ? Yada ben yokmuydum ?
Önce var olduğumu ne istediğimi ne ile mutlu olacağımı bilmem gerekirdi..Mutluluğumu onunla paylaşmak için yola koyuldum.
Onun sevgisini alabılırmıydım bılmıyorum bi ileri bi geri derken açıldım ona açıldım ama kalbim hep saçıldı.
Sancıyan gecelerin ağırlığınca girdim hastalıklı uykularıma başucumda acabalarla beynime inen saat tik takları kalk git ona der gibiydi.
Yapamazdım içimde ki bu acı beni her geçen gün yiyip bitirirken ihanete kucak açamazdım.
Ondan kopuyorum içimden bir parça yok oluyor yalnızlık düğümlenip sen çözülmek ne garip şey.
HATUNDAN SON ŞANS
23.08 & ...Aynı suda ikinci kez yıkanmak imkansız değil , boğulmakmış. Bu kaçıncı sefer bu kaçıncı gemi bilmem azizim ben bütün gemileri uğurladım. Gitmeyeceğim.
İçilmiş yeminleri kustum şehrin meydanına var olduğun bu semt boğuyor nefesimi nefesim nefesine değme telaşı .. Suya yazılmaktan kurudu kelimeler.
Okyanuslar feda ettim imkansızım.Ne inceldiğim yerden kopabildim ne de oraya sıkıca tutunabildim.Gelecekten pek umutlu değilim artık .
Adı gelecek olsa da ne olur seninle gelmedikten sonra.
Oluruna bıraktım seni olmazların hep bende kaldı. Bıraksaydım seni bir ömür sol yanıma bir gün sende beni sevebilirmiydin.
Yine de biriktir gözyaşlarını belki bir gün tutuşturur seni bensizlik belki bir gün sende beni.. Bir meçhule gibi ağlarsın.. Bir adam vardı bu şehrin bir yerlerinde
sesine uyku kaçmış bi adam ağlasa susardınız.Peki bi kadın ölemekten koca bir şehir kaldırsa kaçınız duyardınız.
HATUNDAN SON VEDA.
01.02.& ...
Mesela bi insan bir insana bir ’hiç’ gibi sarılabiliyormuş. Ve bir insanı içinden terk edebiliyormuş. Bana kimse bu kadar ’hiç’ ten sarılmamıştı ve kimse bu kadar içten ayrılmamıştı.
- ÖZGÜRLÜK BEDENİMİ KAVRADI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.