- 663 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sarkık Bıyıklı, MHP Militanları !
Sarkık Bıyıklı, MHP Militanları !
Maalesef her gün olduğu gibi bugün de yine iki Şehit verdik. O kadar alıştırıldıkki bu acı olaya nerdeyse Milli reflekslerimiz törpülendi gitti.
Açılım ihanetinin Ülkemizin altına koyduğu dinamit, geçtiğimiz Haziran ayından itibaren neredeyse her gün patlıyor ve ardı sıra Yiğitlerimiz uçmağa varıyor..
7 Haziran’dan bugüne Asker, Polis ve korucular olmak üzere tam olarak toplam 254 Şehit verdik.
Yani 7 Ay’da 254 Yiğit, 254 İbrahim’in Aslanını Anadolu’nun kucağına koyduk..
Analar ağlamadı karalar bağladı, Evlatlar yetim, Eşler dul kaldı..
En son bugün Diyarbakır da Şehadet Şerbetini içen Uzman Çavuş Selçuk PAKER..
Bu Vatan parçası kardeşimiz 2009-2010 yıllarında Ümraniye Ülkü Ocakları yöneticilerinden olup, Ocak aşına kaşık salmış bir Aslan parçasıydı..
Hilal bıyıklılardandı..
Yani kızıl sovyetlerin karşısında canından geçip Vatanından geçmeyen Hilal bıyıklı Bozkurtlar gibi..
Yani yıllar öncesi Azerbaycan cephelerinde ermeni katillerine karşı kardeşleri ile omuz omuza mücadele veren Hilal bıyıklı abileri gibi..
Yani doksanlı yıllarda Güneydoğu da terörün şah damarına çöken Hilal bıyıklı Kahramanlar gibi..
Yani Kerkük, Musul, Bayırbucakta Türklüğün ebedi yaşaması uğruna küffara karşı cephe alan Hilal bıyıklı Yiğitler gibi..
Peki açılım ihaneti ile tonlarca bombayı, binlerce teröristi, kilometrelerce tünelleri Memleketimizin altına döşeyen siyasi iktidarın şahsiyetsiz sözcülerinden Hüseyin Çelik o dönem oluşturulacak Özel Kuvvetler için ne diyordu hatırlıyormusunuz?
"Özel Harekat Timleri içinde çok yanlış adamlar vardı. Bıyıkları aşağıya doğru sarkık, tipik MHP militanı görüntüsü veren insanlar vardı. Ellerinde uzun namlulu silahlar, özel arabalarla gezen. O insanların yanlış davranışları bölge halkı üzerinde müthiş olumsuz etki yarattı ve bölge halkından bir çok insanı PKK’nın safına itti. Bunun farkında olmalı, yapılan yanlışları çok iyi analiz etmeliyiz. Daha sonra atılacak adımlarda bunlar göz ardı edilmemeli.."
Anlamadıysanız tekrar okuyunuz ithamları, suçlamaları, ihanet sözlerini.. Bu sadece biri..
Buradan okumaz muhtemelen o zat-ı muhterem ama duyuran olur belki; "Memleketi ittiğiniz kahpe hendeklerden yine o nifak dolu dilinize doladığınız Hilal bıyıklılar çıkartmak için bugün hala ölüyorlar Hüseyin efendi.."
Ciğeriniz altın kaplama olsa o yürekleri Milliyet dolu Yiğitlerin tırnağına değişilmez, topunuza gram dönülüp bakılmazsınız. Al gülüm ver gülüm günlerinizde gaflet örüp, ukala tavırlar ile suçlayarak hedef gösterdiğiniz Asker, Polis bugün orada kurşun hızına eşit nefes alıp veriyor.
Neydi mevzu? Sarkık bıyıklı MHP militanı görünümlü insanlar öylemi?
Yahu sizin Sivasın ötesine geçemiyorsunuz dediğiniz insanlar 1071 yılından önce orada at sürüyorlardı, siz neci olduydunuzda eşkiya ile pazarlık ederek Dağ gibi duran insanlardan hesap sormaya kalktınız..
Her geçen gün sizin çirkin yüzünüzü gördükçe nefret kustuğunuz o güzel insanların varlığına daha çok şükrediyor, Milliyetçi olmak ile övünüyorum..
Yalan olup gittiğiniz gün, yılan olduğunuzu bu Millet geçte olsa anlayacaktır. Fakat üzüldüğüm tek nokta varki, sizin pisliğinizi canı pahasınada olsa bu Vatan’ın öz evlatlarının temizleyecek olmasıdır.
Vatanına sahip çıkan Yiğit insanlardan Allah razı olsun.. Mevlam zor şartlarda görev yapan Asker ve Polisimizi korusun kollasın..
Var olsun Hilal bıyıklılar, Yaşasın Milliyetçi Türkiye..