- 416 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MİLLET OLARAK BİZ VARIZ SİZDE VARMISINIZ. ÖNCE DAVRANAN ÖNCE YOL ALIR
Önceki Yazılarımda Ortadoğu haritası yeniden çiziliyor demiştim. Dediklerim bu gün daha açık bir şekilde görülmeye başladı.
Ortadoğu haritası çizilirken tabii ki bütün oyunların üzerine oynandığı Türkiye’nin de önüne bir harita konuyor. Önümüze konan harita bizi Ortadoğu’dan tamamen koparan ve hemen hemen 780 km sınırımız olan Suriye’nin kuzeyinden kaparan ve PYD ye de bir ülke tahsis eder bir konumda.
Suriye kuzeyinden PYD ye bir koridor açılırken İçeriden PKK kaya yeni bir ihale çıkarılıyor ve PKK kendine yüklenen bu ihaleyi çok güzel oynuyor. Bu savaş PKK’ya vekâlet verildi. Vekâlet vermeye yetkili olan Rusya, İtan, Suriye rejimi, Almanya, ABD, İngiltere, Bunlarda, PKK’ da rolünü iyi oynuyor. Rolünü iyi oyna diye de aba altından sopa gösteriyorlar. Eğer geniş bir açıdan bakacak olursak bunun bir terör mevzusu olmadığı Türkiye’yi köşeye sıkıştırma taktiği olduğu apaçık belli. Ey karademisyenler Suriye’linin sığınacağı bir Türkiye vardı.Geldiler sığındılar.O zaman siz nere sığınacaksınız? Eminim ki siz korkudan altınızı ıslatır yine bu millete sığınırsınız.
Dışarıdan:
ABD, Suriye rejimi, İran, Rusya, Almanya, İngiltere, İsrail ve piyon PYD
İçeriden:
PKK. DAEŞ, KARADEMİSYENLER bir de bazı aklı evveller, muhalefet edenler.
Türkiye’m düşmanların belli.Tezini hazırla, taktiklerini belirle. İçeriden bu soysuzları temizlerken, dışarıdan seni kuşatmaya çalışanlara karşı da gardını al. Korkma korkaklar savaş kazanamazlar. Görünen düşmana karşı sende elinde olanla karşı koymaya çalışırsın ama birde bunlardan çok farklı bir düşmanın var.
Devlet gibi görünen ama bütün kademelerine sızdığında kendine yüklenen vekâleti yerine getirmeye çalışan sinsi görünmeyen düşmanın var. Bunu da unutma. Bu savaşın taktiği şu: Paralel ile PKK ile suyu bulandır. PYD ile saldır. Düşmanı küçümseme PYD ye verilen destek onları iyice şımarttı. Gözü dönmüşe benziyor. DAEŞ ile ortak savaşalım diyen Avrupa ülkeleri ve ABD; PYD yi cesaretlendiriyor ve destekliyor. Terör örgütü değil diyor. Bu nasıl bir insanlık, bu nasıl bir devlet politikası. Fistan giyen PKK gibi cumhurbaşkanını görünce normal konuşuyor. Cumhurbaşkanımızdan ayrılınca fistan giyen PKK gibi başka konuşuyor. ABD başkan yardımcısının söylemleri daha taze unutulmadı. Sanki haçlı seferleri; İran Rusya Suriye rejimi ABD AB ülkeleri İsrail DAEŞ ve PYD ile ortaklık kurmuşlar ey PYD sen bir taşeron sun yarın seni eski paçavra gibi atarlar çöpe Ey karademisyenler şimdi anladınız mı düşmanın oyununu. Gerçi siz sağırsınız duymazsınız, körsünüz görmezsiniz, aklı evvelsiniz fehmedemezsiniz.
Televizyon aynalarında bazı yorumcular hep PKK PYD üzerinden yorum yapıyor bırakın bunları Türkiye top yekün dış düşmanlarca işgal ediliyor. Ben küçük aklımla diyorum ki ordum hazırlan topunu tüfeğini hazırla kuzey Suriye’de kendi koridorunu kendin aç ne olacaksa olsun
Millet olarak biz varız sizde varmısınız. Önce davranan önce yol alır.
BU YAZIYI 1.26.2016 TA YAZMIŞTIM ŞİMDİ TEKRAR OKUYALIM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.