- 522 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yaşama İsteği
bazı masalların sonu mutlu bitmez
bu yüzden sonu olmaz bazı masalların
başında dil karmaşası görünen bir varmış bir yokmuş vardır ama görünen en doğru kısmı da budur bir’i vardır bir’i yoktur ve yok olan biri ömrü boyunca yok olmaya mahkumdur.
bu pi sayısının 3.14 olduğu fakat sürekli 3 esas alındığı kadar doğrudur.
doğası gereği insanlar doğar büyür yaşar ve ölür
fakat bu sonu mutlu olmayan (bitmeyen) masallarda insanlar doğar büyür ve ölürler
yaşamak solunum cihazına bağlı kalmak gibi bir şeydir.
yaşar görünürler yaşıyormuş gibi rol yaparlar ve bunu çok iyi yaparlar işin ucunda oscar ödülü varmış gibi oynarlar.
ömürlük konuşmalarında unutulmaz tiradları vardır bu insanların bolca
iyiyim,
bir şeyim yok ,
ben zaten unuttum,
unutulacak bir şey bile yok ortada,
o köprünün altından çok sular aktı’
gibi.
fakat bilinmeli ki bu insanların umutları en kalın kısmından kopmuştur öyle incelmeye yüz tutmuş yeri falan yoktur direk kopmuştur.
her gün mutsuz uyanırlar. fakat çok güzel mutluymuş rolü yaparlar.
o malum olan yatağın sol tarafından kalkarlar.
neden sol diye çok düşündüm fakat boş olan taraftan yani umudun eksik olduğu yerden kalktıkları için sürekli agresiftirler.
sanki , sol ayak serçe parmağını komidinin köşesine vurmuş gibidir ruhları , can acısı çok hissedilmez fakat komidine olan sinir ve asabiyet tavandır.
ömür boyu bu ruh hali ile yaşamak...
dinledikleri şarkılar sürekli birilerini anlatır ,
anlatmayan şarkılar ise gereksiz ve boştur.
misal sanki Sezen erkekmiş aynı kadını sevmişiz bu yüzden yazmış Git şarkısını.
başka bir tarifi yok yada Sezen de yaşamıyor o da yaşamayan insan kategorisinde onun masallarının sonuda mutsuz.
neyse
çok uzattım resim ne alaka bilmiyorum
onu da şimdi
farkettim.
bu arada
yaşamak isterdim.
Doğan Yücetaş
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.