- 2095 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATA BİR SİTEM...(ÖYLE DEDİĞİME BAKMAYIN İÇERİĞİNDE ÇOK SİTEM VAR)
HAYAT,SANA GELMEYİ BEN İSTEMEDİM
NERDEN BİLİRDİM BU KADAR ADALETSİZ OLDUĞUNU...
YAŞANMAYI HAKKETMİŞ AMA HİÇ YAŞANILMAMIŞ AŞKLARIN SENDE NE KADAR ÇOK BARINDIĞINI NERDEN BİLİRDİM....
İNSANI YANLIZ İNSANIN KENDİSİNİN ANLAYABİLECEĞİNİ,YİNE YANLIZ KENDİSİNİN FAYDASI OLABİLECEĞİNİ, EN BÜYÜK ZARARI YİNE İNSANIN KENDİSİNİN KENDİSİNE VERDİĞİNİ,KİMSE SÖYLEMEDİ.ANLATMADI BANA.ALLAH YAZMADI BUNLARI BEYNİME, YAŞA DEDİ BANA,"YAŞAYARAK ÖĞREN BİR GÜN GELECEK KİMSEN OLMADIĞINI KENDİN ANLAYACAKSIN"DERMİŞÇESİNE.
DOĞAR DOĞMAZ AĞLAMAYI ÖĞRETTİĞİ GİBİ,ANNE SÜTÜ İÇMEYİ ÖĞRETTİĞİ GİBİ ÖĞRETMEDİ BANA.ALLAHIM,SANA SİTEM OLDU BELKİ,AFFET AMA MADEM YAŞAYACAKTIM BURDA CEHENNEMİ NEDEN DÜNYADAKİ CENNET VAADLERİYLE KANDIRMALARINA İZİN VERDİN,SEN HERŞEYİ BİLENSİN SEN HERŞEYİN EN ÜZERİNDESİN...
AMA.....
ARŞA KADAR YÜKSELTTİĞİM UMUTLARIMI HAYASIZCA PERVASIZCA ALMALARINA,ÇOCUK YAŞLARIMI TACİZLERLE,AKLA GELEBİLECEK EN İĞRENÇ EYLEMLERLE KİRLETMELERİNE NEDEN İZİN VERDİN?HAYATIMIN YANLIZ BENİM OLDUĞUNU BEN BİLE BİLMEZKEN BAŞKALARININ BU HAYATIN BENİM OLDUĞUNU İDRAK ETMESİNİ BEKLEDİM.ANLAMAYACAKLARINI BİLE BİLE..
HAYAT BİLMİYORUM Kİ BENDEN NE İSTEDİN,BENDE HERKEZ GİBİ BİR YOLCUYDUM KİRACIYDIM SENDE,AMA SEN KAPILARINI YÜZÜME ÇOKTAN KAPAYIP KİLİTLEMİŞSİN...
ŞİMDİ NE ARŞA KADAR YÜKSELEN UMUTLARIM VAR NEDE O TERTEMİZ ÇOCUKLUK YILLARIM...İÇİMDE YANLIZCA SANA KARŞI BİR SAVAŞ EĞİLİMİ VARDI ONUDA BU SABAH ÖLDÜRDÜN.ELİMDE KALAN SON ŞEYİ............
YORUMLAR
AFFET AMA MADEM YAŞAYACAKTIM BURDA CEHENNEMİ NEDEN DÜNYADAKİ CENNET VAADLERİYLE KANDIRMALARINA İZİN VERDİN,SEN HERŞEYİ BİLENSİN SEN HERŞEYİN EN ÜZERİNDESİN...
DEĞELİ KALEM ;
bencede bu yazı küçük harf boyutunda dah okunur hal alabilirdi..konu müthiş..aslında hepimizin kafasındaki hapsettiğimiz ,sorulara cevap arayan bir konu..daha ustaca ve geniş perspektiften bakılarak ele alınabilecek konu..isterseniz üzerinde geniş zamanda daha derin çalışın desem fazlamı akıldane olmuş olur ve haddimi aşmiş mı olurum ki..peki siz bilirsiniz...diyen gitti..ve diğer yazılarınızı yorumsuz okuyorken sayfama beklerim...kutluyorum kalemi vede yüreği..
Çok içtendi.Okurken samimiuyetinizi birebir gördüm.Yazının büyük harfle yazıldığı dikkatimi çekmedi bile.Dikkatimi çeken cümlelerin anlamılı feryadıydı.Tebrik ederim devamını dört gözle bekliyorum.saygılar.
MAHMUT ARİFOĞLU
mahmut arifoğlu tarafından 4/26/2009 2:54:35 PM zamanında düzenlenmiştir.