Hastalık ve sağlığın seyri-Kemoterapi günleri 6
Merhaba Dostlar
Bugün çok sevinçliyim. Çünkü sizlere son kemoterapi günümü anlatacam, hamdolsun Allahıma..
Evet dostlar, 24-12-2015 perşembe günü 6. terapiyi almak için her zamanki gibi sabah 09 da eşimle birlikte hastaneye gittik.Kaydımızı açtırıp kan vermeye gittik.Kanı verdikten bir saat sonra doktorun yanına girdik.Doktorum kan değerlerimin yine iyi olduğunu ve son terapiyi alacağımı söyledi.Daha sonra ameliyat bölgemi kontrol etti ve:
--Herşey normal gidiyor, terapiden bir hafta sonra gel.
--Neden ki?
--Artık kemoterapi bitti ışın tedavisine başlayalım
--10 gün sonra gelsem.Bir hafta da düzelemiyorum da..
--Olur 10 gün sonra gel ama fazla geciktirmeyelim.Işın tedavisine başlamak lazım..
--Tamam gelirim inşlallah.
--Şimdi son ilacını da almaya git bakalım.
--Teşekkür ederim hocam görüşürüz.
Son ilacı almak üzere 2. kata çıktık. Eşim beni odaya bıraktı 2 saat sonra gelmek üzere eve gitti.
Son ilacı alacağım içim mutluydum.Çünkü sondu ve inşallah devamı olmayacak.Hemşire hanım hemen damaryolu açıp ilacı vermeye başladı.Yanımda oturan bayanla önceki zamanda da görüşmüştük.Benden önce gelmiş ilacın birkaç tanesini almış, son serumu alıyordu.
15 dakika sohbetten sonra ilacı bitti ve gitti.Bu zaman içinde benimde asıl ilacım verilmeye başladı ve bende kendimden geçmeye başlamıştım.
Bu sefer ne olduğunu anlamadım gibi bir baygınlık olmuştu, uyumak istiyordum.Arada uyuduğumun da farkındaydım
Hiç konuşacak gücüm kalmamıştı.Birde havasız kaldığımı hissettim ve pencere açtırdım.Sağolsunlar açtılar, oda biraz da olsa havalanmıştı.Sankı biraz daha rahatlamıştım.Nefes almam normale döndü.
2 saati geride bıraktım ve ilacım bitmişti.Hemen eşimi aradım beni almaya gelmesi için.Eşim geldiğinde halen başım dönüyordu.Eşimin koluna girip arabaya gittik ve evimizin yolunu tuttuk.
Apartmanın önüne geldiğimiz de komşular kapı önündeydi.Ben arabadan inip kapıya doğru yürümeye başladığımda komşular geçmiş olsun diyerek iki yana ayrılıp bana yol veriyorlardı.Komşularım da çok iyi onlardan Allah razı olsun.
Nihayet evime girdim ve hemen el ayak yıkadıktan sonra yatıp 3 saat uyudum.Kalktığımda eşim yemeğimi getirdi ama iştah yokki pek yiyemedim. Diğer terapilerde olduğu gibi bu terapiyide 5 gün de anca atlatabildim. Kış olduğu için pek su içemiyordum.Zehiri çabuk atamıyordum.
Bu gün 29-12-2015 ve 6. gün, kendimi birazcık da olsa iyi hisediyorum ve yazmak istedim.
Evet sevgili dostlar; son terapimi de bu şekilde bitirdim.Sıra ışınlarda.Ama o nasıl olacak nasıl gelişecek bilemediğimden şimdiden bir şey diyemiyorum. Yeni yılda yeni yazılarda görüşmek üzere...
Allaha emanet olunuz, yeni yılınız sağlıklı başarılı ve hayırlı olsun. Sağlıcakla kalınız........
Mihracan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.