- 864 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Gece Nöbetçileri
Gece Nöbetçileri
Sayfalar arasında geziniyorum... kimi ararsan var.
Her çeşit görüş, her kademeden memur, her meslekten bir gececi görevli.
Şehirde, bu vakitte bulamayacağın kadar uyumayan ya da uyuyamayan insan.
Geceleri uyuyamayan hasta bir yakınım demişti: "Allah râzı olsun televizyonu îcâd edenden; geceleri bana arkadaş oluyor."
Ya şimdi, internet yayınları ile gecesini, can sıkıntısından kurtaranların sayı ve çeşitliliğine bakıyorum... bilemeyiz de tahmin etmesi zor değil ya...
Vakitsiz ve erkenden uyuyup uykumu alınca, işte bu saatte burada yazmak ihtiyâcı duyuyor ve yazar- şair isimlerinde, okunabilecek eser arıyorum.
Yazılanlara verilen yorumlar, çoğu vakit okuyucuyu yoruyor!... gönül merkezinde ne duygu ile ömür sürüyorsa kişi, klavyesine de o düşüyor bes-belli.
Tedirginlik içinde az sayıda sayfalar arasında gezinirken kâhten, eşekdikeni kafulluğuna düştüğüm de oluyor... bataklığa düştüm hissi ile nice sayfayı, ardıma bakmadan terk ediyorum.
Edebiyat Defteri sitesinde, az değil; dokuzuncu yılımı yaşıyorum... çokşükür. Düşünebilir misiniz?... yaklaşık ortalama, hergün on saat vakit ayırmak... bu, en azı ha...
Lâcivert, mâvi, sarı, kırmızı, yeşil, koyu yeşil, siyah, grî, mor, pembe renge dönük sözlü üyeler arasında, deniz mâvisi gönül ile dokuz yıl...
Gece uzun... vakit geniş ancak, okuyucunun hakkını fazla çalmadan bitirmeliyim yazımı...
Uykusuz gece geçirenlere, iyilik dileğimle...
Sağlıkla kalın... samîmiyetimle.
kadiryeter Kadir Yeter.
25 ARALIK 2015 CUMÂ, Saat: 03.53 TRABZON.
YORUMLAR
kadiryeter
Vârolasın; Muzaffer Yavuz...
Sağlık dileğim ve selâmımla...
kadiryeter
Bilgisayarımı her açtığımda EDEBİYAT DEFTERİ ne girer,yazılan şiirlere bir göz atarım.
Bazı arkadaşlar,mektup yazar gibi,uzunlu kısalı cümleleri alt alta sralamış,şiir diye sayfaya
asmış.Anında 35-40 yorum almış.
Aklıma bir fıkra geldi;
Karadenizli ile egeli askerde arkadaş.Oturup televizyon seyrediyorlar.
Zeybek,kıyafetleriyle,ayağını kaldırıp yere basayım mı,basmayayım mı düşündükten sonra
yere basmış,diz çökmüş.
Egeli mest olmuş.
-Nasıl oynuyor lazoğlu?
-Haboyle iki saat düşündükten sonra bu oyunu penda oynarum demiş.
Sitemize bir şeyler oldu.Okuyan ve yorum yazan arkadaş sayısı çok düştü.
Üç yıl önce sayfama asıp 45 yorum aldığım şaiirimi,denemek amaçlı tekrar astım
aldığım yorum sayısı 8.
Saygılarımla kalın değerli arkadaşım...
kadiryeter
Bilirsiniz ya yine de hatırlatayım; en iyi sayfa bence:
http://www.edebiyatdefteri.com/en_son_yorum_alan_siirler/
Kimin ne niyeti var, bu sayfadan belli oluyor...
Kim, kaç dakikada ve ardı-ardına kaç şiire konup- uçuyor!.
Haklı olarak, şiirden- şiire hızlı geçmek kusur sayılmaz.
Kırlangıçlar için denir ki; saatte 210 Km. hız yapabiliyor.
Nasıl ölçtüklerini düşünüyorum.
Teşekkürler, Mehmet Aktaş Ustam...
Selâm ederim.
kadiryeter
25.12.2015