- 746 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AYNI YASTIĞA BAŞ KOYMAK
Yaşamları boyunca daha önce birbirlerini hiç görmemiş ya da her an her dakika birlikte vakit geçirmiş iki insanın aynı yastığa baş koyması demek öyle hemen olacak şey değildir. Daha önce hiç tanışmadığın biriyle seneler boyu aynı evi, aynı yastığı paylaşmak hem çok güzel bir olay hem de oldukça uzun bir süreçtir. Hayatın bizim karşımıza bir tesadüfle ya da aklınıza gelebilecek herhangi bir şekilde çıkardığı insanla tanışacaksın önce. Birlikte vakit geçireceksin, kaynaşacaksın. Dertlerini, endişelerini, sevinçlerini paylaşacaksın. Ardından onunla olduğun her vaktin seni etkilediğini fark edecek, onunlayken zamanın nasıl geçtiğini anlamayacaksın. Midende kelebekler uçuşmaya başlayacak. Önceden hiçbir şeyin olmayan bu insan artık her şeyin olacak. Günler, aylar hatta yıllar birbirini kovalayacak bu sırada önünüze birçok engel çıkacak. Ve siz ya bu engelleri aşacak ya da pes edeceksiniz. Ama dedim ya aklınızda, kalbinizde aynı yastığa baş koymak istediğiniz insan varsa tüm zorluklara göğüs gereceksiniz. Hiç beklemediğiniz anda beklemediğiniz bir evlenme teklifi alacaksınız belki. Geçirdiğiniz onca zamanın ve yaşanan acı-tatlı birçok hikâyenin nasıl dile geldiğini o an anlayacaksınız. Bir sevinç bir mutluluk ve en önemlisi de evlilik telaşı saracak bedeninizi.
YORUMLAR
Aynı yastığa baş koyanlar birbirlerini tanimayan insanlardı. İnsanlar birbirlerini tanımaya başlayınca yastıklar kesilip paylaşıldı.
Deyim yerindeyse 'deyim' olarak kaldı. Ayni yastığa baş koyan kalmadı sanırim.
Yazı, düşünce olarak güzel tebrik ederim.