- 441 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Düşündüren sözler-98
*Haksızlıklara karşı sessiz kalanlar, bir gün haksızlığa uğradıklarında sessiz kalanlardan şikayet etmesinler.
*Nedense bazı insanlarla aramda mesafe bıraktığım için değil, bırakmadığım için hep pişmanlık duydum!
*Atılan her çamurun bir miktarı atanın üzerine sıçrar.
*Savaş zengine servet, fakire ölüm getirir.
*Çocuklarınıza kitaptan kanatlar takın ki gerçekleri, doğruları görebilsinler.
*Sevgi su gibidir; nasıl ki su pislikleri temizlerse sevgi de kötülükleri temizler. Kin, nefret insanın içini kavuran, yakan ateştir. Ateşi su söndürür, yani sevgi...
*Kapitalizm, bencil insanlar üreten bir fabrikadır.
*Kendi nefsini yen, kendini sorgula, kendini bil.
*Kuyruğu dik olanın, başı da diktir.
*Her saltanatta bir saltanat heveslisi oturur; her saltanat bir saltanat heveslisi tarafından yıkılır.
*Aşkı hak etmeyene, aşk haram olsun.
YORUMLAR
Ömer Faruk Hüsmüllü
Selam, sevgi ve saygılar...
Ömer Faruk Hüsmüllü
Selam ve sevgiler...
Ömer Faruk Hüsmüllü
Selam, ve sevgiler...
Bu sözünüzü aldım;
"*Haksızlıklara karşı sessiz kalanlar, bir gün haksızlığa uğradıklarında sessiz kalanlardan şikayet etmesinler."
Buna günümüzde en iyi örnek, bâzı televizyon kanallarının figan-feryâdıdır...
Güçlüden yana olmak çoğu vakit yetmiyor!... o güç, bir gün o'na destek verenleri de ezebiliyor... tabîi haksızlık üzerine kurulmuş bütün güçler!.
Teşekkür ve Selâm ederim; Ömer Faruk Hüsmüllü Ustam...
Kadir Yeter. 19.12.2015 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=148772
Ömer Faruk Hüsmüllü
Verdiğiniz örnekler gerçekten çok doğru ve günümüzdeki bazı olaylara işaret ediyor.
Selam, sevgi ve saygılarımla...