Sevebilmeye Dair
Herkes aslında her zaman çok sever...
Anne baba kardeş eş dost sevgili her zaman çok sever insanlar.
Peki herkes bunu icraate döker mi?
Sağlığı sıhhati yerinde iken, maddi manevi güçlü durumda iken, kısacası herşey yolunda iken sevmek dünyada en kolay iş olsa gerek.
Sorarım o büyük sevenlere (!) ;
Annenizin yada babanızın sağlığı yerinde değilken düşkün durumda iken muhtaç durumda iken sevip bağrınıza basabilirmisiniz? Yatalak olduğu zaman "Canım Anam" yada "Canım Babam" deyip sırtınıza alıp sırf kendini iyi hissetsin diye iyileşemeyeceğini bile bile o hastane bu hastane dolaştırabilir misiniz? O çok mühim işlerinizden biraz zaman ayırıp bu fedakarlığı yapabilir misiniz annenize? Herşey yolunda iken sevmek çok kolay.
Sevdalım dersiniz ya kendinizi bir leyla veya bir mecnun gibi yürekli görüp, Sevdalım dediğiniz sağlığından olduğunda veya düşkün durumda iken yine "Sevdiğim Canım Eşim" deyip basabilirmisiniz bağrınıza? Yine o çok değerli işlerinizden biraz olsun vakit ayırıp o uğruna öldüğünüz cayır cayır yandığınız sevdam dediğinizin yanında alabilirmisiniz soluğunuzu? Herşey yolunda iken sevmek inanın çok kolay!
Sevmek bu kadar hafif ve basit bir olay değil. Her zaman söyledim yine söylüyorum ve her zaman söyleyeceğim; Sevmek yürek ister, fedakarlık ister. Gerçek sevmeler ağırdır bu yüzden. Sevmek zaman ayırmaktır, boş vakitleri onunla doldurmak değil. Kısacası zor iş sevmek, her babayiğidin harcı değil.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.