- 569 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AURA AVCISI (bölüm 5 )
**
Doğu kapısının önünde yaklaşık 300-500 arası bir KHELGİT ordusu vardır..
***
Khelgit ; Gordionun bozkır alanlarında yayık bi şekilde yaşayan bir kısmı göçebe bir kısmı yerleşik olarak yaşan ve yaklaşık 21 kabilenden oluşan bir IRK tır..
*Gordion ; hikayenin geçtiği coğrafya
**
Bu sayı gerçekten hem saldırıda hem savunmada muazzam büyüklük demekti ki Khelgitlerde RÜZGAR – TOPRAK aurolarısına sahip insanlar yaygındı..bazıları birini bazılar her ikisinide kullana biliyordu tabi aralarında ateş-su ve kısmen hatta çok küçük kısmı belkide sadece 5-6 tanesi yıldırım aurasına sahipti..Açıkcası Khelgitler yıldırımdan korkan bir ırktı inanışlarına göre gök tanırının azabı tanrıyı kızdırmak anlamına gelmekteyidi çoğunlukla yıldıım aurasına sahip çocuklar tanrıya şükran anlamında KURBAN ediliyordu.Yada kabileden dışlanıyorlardı..
=>
Saldırının bir anda gerçekleşmesi ve saraya en uzak kapı genellikle iyi korunan Doğu kapısından gelmesi enteresandı aslında en büyük kapı hem yükseklik hemde sur kalınlığının en fazla olduğu yerlerdi Doğu sınırları..Khelgitlerin kendilerine özgü uzun mesafeli saldırıları ardı arkası kesilmeden yağan rüzgar ve ateş aurası ile birleştirilmiş ok’lar birsüre sonra yağmur olup yağmaya evleri sur üstündeki askereri yakıp yada rüzgarırn kesici gücü ile zırhlarının bir tarafından girip diğer tarafından çıkarak çok derin&ölümcül yaralara sebebiyet veriyordu..
Kral saldırının anlamsız olduğunu bu saldırıyla sadece sur üstündeki askerlerinin birkısmını kaybedeceğini ve o ordunun sayısı nekAdar olursa olsun bu surları geçemeyeceğini biliyordu bu bir kışkırtma saldırısı yada son 7-8 yıllık rahatın artık bittiğinin bir göstergesi bir tehtit mesajı idi belki yada tam tersi gerçektende insafsızca bitip tükenmeyecek bir saldırı-ok yağmuruydu..
Yalnız kralın anlayamadığı şey khelgitler yılıdırımdan korkardı ve kutsal imparatorluk olarak adlandırılan Oliforyenin merkezi Giorgin şehri topraklarındaki çoğu kişi yıldırım aurasına sahip dünyaya gelirdi ve tabiki büyüleyici göz teknikleri beyni uğuşturan hipnotize eden psychic saldırıları kulanırdı zaten onun için gerçek isminden çok KUTSAL İMPARATORLUK olarak takma adla adlandırılmış bir ülkeydi burası...
**
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.