- 654 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TORBALI SAKARYA ARASI
Merhabalar,değerli dostlar!
Zaman zaman buradan gezi yazılarımı daha doğrusu anılarımı paylaşıyorum sizinle; bundaki amaç geziyorum gidiyorum diye hava atmak yada övünmek değil elbette artık herkes geziyor da yazıyor da diyeceğim o ki bende gezdiğim yerleri hafızama yazamam ama ne derler bilirsiniz. "Alim unutmuş.kalem unutmamış" işte bu yüzden anılara karışmadan kayıt alayım belki okuyan dostlarımızın da hoşuna gider vede merak ettiği yerlerolabilir.
4 aralık cuma günü mesai çıkışı artık hafta sonlarını da katarsak 5 günlük iznimin 9 günlük serüvenine başlamış bulunuyordum; Menzil Sakarya gece 23:59 Vip otobüsü ne biletimi net kanalıyla aldım ve terminaldeyim İzmir terminalinden otobüsün kalkacağı yerdeyim 11 numaralı koltukta yolculuğa başlamış vaziyetteyim. gece yolculuğu aslında sadece uyku için iyidiri benim gibi ,ilk defa gitmiyorsanız merak edeceğiniz çok şey yok zannedilir ama o yollar bir beyitimde de söylediğim gibi .Yollar ah yollar ne getirir yollar işte o yollar var ya neler gizlidir sevinç gözyaşı olduğu gibi aslında hep hasret kokar hep seveni sevdiğinden ayırır hep evladı annesinden alır götürür okumak için evlilik için yada vs. evladı götürür askere ya alır gelir teskere yada Allahım korusun! ya son yılda olduğu gibi bir şehit haberi bir şehit haberi ah hüzün hüzün ah! ah’ ah! ki ah! neyse sabah saat 6:00 Sakarya terminel de bir teyze ile sohbet ediyoruz,onun oğlu karşılayacakmış benimse arkadaşım konuyoruz oradan buradan sonunda benim arkadaşım onun oğlundan erken geldi ve vedalaştık araba getirmiş arkadaşım valizimi aldı kolay mı? arkadaşı gelmiş ta İzmirlerden sonra kalacağımız yere geçiyoruz çay sohbet muhabbet ertesi günün öğleninde SAKARYA YAZARLAR ŞAİRLER DERNEĞİ SAYŞAD olan 10. yıl kutlamasındayız. yurdumuzun çeşitli illerinden gelmiş şair arkadaşlarla haşır neşir olanlar var ya biz 5 arkadaş(Nermin AKKAN,Mustafa ÖZDEMİR,Ersin Çetin YILMAZ ,Nizamettin HALICIOĞLU) tanıdık olduğumuz için kendi içimizde yeşerdik fazlaca başka kimselere selam veremedik program içerisinde program sonunda arkadaşlarla az da olsa tanışma evresi yaşadık akşam vakti işte gidecekler ayrıldı biraz daha kalanlar sohbet muhabbet sonuçta ayrılacağız arkadaşım vede diğer arkadaşlarım la birlikte terminale yol alıyoruz yeni sesler tanımanın, yeni yüzler görmenin vede beğendiğimiz şiirlerinin oluşuyla beraber kazanımlarımız oldu Sakarya yı sanatın edebiyatın buluşturduğu dostları arkada bırakarak vedalaşarak Sakarya ya ve dostlara İstanbul a doğru yolculuğum başladı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.