Putin..!
Putin...
Başladı zırvalamaya hem de bir devlet adamına yakışmayacak tonda düzeyde,
Biri çıkıp haddini bildirmeli artık ona,
TÜRKİYE’yi, Pişman edecekmiş... burada diyecek sadece .. ha siktir... şeref den yoksun haysiyetsiz... uçağını düşürdüysek... keyfimizden değil elbet.. ne işin var bizim sınırlarımızda çapulcu kılıklı...
Senin asıl derdinin uçak olmadığını en azından ben biliyorum ..
Son 10 yıldır başında bulunduğun "ülkenin" tepeden tırnağa her sahasında TÜRK mührü görmek seni gelecek kaygısına itti, bunu itiraf et, ki Bu hızla devam etseydi ikinci bir 10 yıl sonra senin ülkende dengeler TÜRKLERİN Lehine değişecekti işte bu gidiş seni panikletti,
ve işin bir diğer boyutu senin ülkende elit tabaka hızla TÜRKİYE’ye yerleşti ve her geçen günde bu devam edecek...
hem haksızlık yapmak hemde sesini gür çıkartmakla tarihin akışını değiştirebileceğini düşünüyorsan şunu bil ki... ne sen "Deli Petro’sun" ne de bu asır Deli Petro asrı... yemezler... "koçum"
sana tavsiyem bir an evvel aklını ki var sa. başına al adam ol...
Bu çırpınışlarınla sadece ve sadece kendini tüketirsin ki... bu özellikle TÜRK milletinden çok Tahakküm altına aldığın RUS halkını mutlu eder... şimdi diyeceğim yürüüü kumluk yer bul da bir yerine çöp batmasın..! Kenan SAYIN.
YORUMLAR
Ana muhalefet partisi Putin.....Erdoğanı başkan yaptırmayacağız dedi......Rusya dışişleri bakanı Kemçiyek kılçıkoviç.....İktidarı düşürmek için CHP ye gereken desteği vereceğini açıkladı....içimizdeki çapulcular, pkk bitince çareyi rus çizmesinde görüyorlar.......ama unuttukları bir şey var...bizde onları tek tek tespit ediyoruz...zamanı geldi mi güzel temizlik yapacağız......